Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva synes du om denne barnesengen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-11, 11:06   #11
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg ville nok ikke kjøpt en bilseng heller. Sønnen min fikk en brukt seng fra finn som vi malte rød og dekorerte med Cars-klistremerker. I tillegg skar mannen ut to dekk av en plate som vi monterte på. Viola! Den kostet oss godt under 1000-lappen til sammen. Den sengen han har nå har vi bygget selv, malte den "Ben10-grønn", og brukte sjablonger til å lage grønne Ben10-bobler. Når han er møkka lei det, så er den enkel å male om, og han kan mest sannsynlig ha den til han flytter hjemmefra.

Det at du er dillete kun når det kommer til snuppa di, syns jeg du bør tenke litt over. Det er ikke vits i å skape et lite forbruksmonster bare fordi du syns det er stas.

Jeg må bare si, at når jeg mener dillete BARE med snuppa, så mener jeg at hun får kjoler, rosa osv. Selv er jeg ikke noen pyntedukke, bruker lite sminke, kjoler osv. MEN, jeg "diller" med guttene også altså, blei litt redd for at det skulle virke som at snuppa er den som blir dillet opp. MEN, vi kjøper brukt, selger det vi ikke trenger.
Kommoden på romme til mellomste, den har jeg lakket, med spray fra Biltema. Og den synes jeg blei super, og den holder leeeenge!

Skjønner hva du mener da, jeg liker ikke "bortskjemte" barn, så prøver å være fornuftig.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.