Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

[Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-11, 21:22   #11
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen

Jeg forstår at man ikke burde svelge alt rått, det er jo denne tråden et prydeksempel på, men jeg kan ikke se at jeg har nok kunnskap om vaksinering og medisin til å vurdere for og imot vaksiner. Vi tar i mot det vi får og tenker at dersom det er anbefalt så er det til det beste for oss. Hvorfor i alle dager skulle de ønske å føre oss bak lyset?

Jeg synes også det er synd at det er en del som sier nei til vaksiner og at man derfor ser oppbluss sykdommer som for eksempel meslinger som er en ganske alvorlig sykdom.

Jeg fant også ut, når jeg gikk gravid, at jeg ikke har antistoffer mot røde hunder. Jeg jobber i barnehage og var veldig redd for å få dette gjennom store deler av mitt svangerskap. Dette skulle være unødvendig med dagens vaksinasjonsprogram, men pga. foreldre som "vet best" så er disse sykdommene nå på vei tilbake, enda de så og si nesten var utryddet her i vesten.

Emneord
folkets info, hpv-vaksinen, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.