Sv: Reiser dere til syden hvert år?
Opprinnelig lagt inn av Minni, her.
Det er jo ikke så mye billigere i Danmark, men vi har bare ingen interesse av å dra til Syden, jeg kan ikke tenke meg en kjedeligere ferie enn charterferie en eller annen plass i Syden. Det finnes så mange andre fine plasser å dra.
Vi reiser ikke på charter nå lenger, vi reiser til steder som har noe rundt seg, leier bil og drar på plasser der turismen ikke har nådd frem. I tillegg har vi muligheten til Vannland og karuseller og alt det der, men å finne en spansk restaurant der det nesten aldri vanker turister og knote seg gjennom menyen for så å få servert fantastisk mat er bare helt utrolig.
Men alle må jo reise der de har lyst, men jeg forstår ikke at man må synes at syden er pyton bare fordi man tenker charter for det er slitsomt med turistmaskiner. Man må ikke på chartertur med bamseklubb og slitsom ballspill i bassenget, skrikende barn og fulle folk.
Jeg er ute etter været og maten og avslapning i inngjerdet hage, mulighet til bil, shopping god mat etc. på mine ferier. Været får man sjelden her i nord, sånn er det bare.
|