Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-11, 17:07   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Creamkjole, min er i grått

Chillantrekk i brunt, med tunika og knikers!

Ny ring

Jakke fra HM:

Og disse på 75 % fra Bianco:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-02-11, 18:35   #2
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nessie: Fantastisk fin Creamkjole! Helt meg. Den fra Chill var også fin.

Jeg kjøpte skjørt som gir vår/sommerstemning, velour til hjemmebruk (spørs om jeg kan venne meg til det ...) og silkeskjørt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 006.jpg (177,7 KB, 24 visninger)
Filtype: jpg 005.jpg (173,8 KB, 25 visninger)
Filtype: jpg 003.jpg (172,8 KB, 24 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 05-02-11, 18:43   #3
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Nessie: Fantastisk fin Creamkjole! Helt meg. Den fra Chill var også fin.

Jeg kjøpte skjørt som gir vår/sommerstemning, velour til hjemmebruk (spørs om jeg kan venne meg til det ...) og silkeskjørt.

Er det en OM-velurbukse, Vimjer? Trenger ei ny hyttebukse etter at Chill-buksa hadde nærkontakt med ovnen sist vi var på hytta.

Har du luftet visaen, Nessie?
Den Cream-kjolen var fiiiiin!

Gammel 05-02-11, 22:20   #4
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

[quote=Nessie;2661834]Creamkjole, min er i grått

Kan jeg få spørre hvordan denne er i størrelsen? Jeg falt pladask for denne, og har funnet den i en nettbutikk, men der har de bare medium. Jeg bruker vanligvis small, men dersom et plagg ikke er stort i størrelsen, kan jeg også bruke medium.

Takk!

Gammel 05-02-11, 23:21   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=HSJ73;2662336]

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Kan jeg få spørre hvordan denne er i størrelsen? Jeg falt pladask for denne, og har funnet den i en nettbutikk, men der har de bare medium. Jeg bruker vanligvis small, men dersom et plagg ikke er stort i størrelsen, kan jeg også bruke medium.

Takk!

M blir for stor da. Jeg har S, og er ca 38/40.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-02-11, 11:17   #6
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

[quote=HSJ73;2662336]

Takk!

Hvilken nettbutikk fant du den i str. M?

Gammel 06-02-11, 11:31   #7
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg vil tru xs i Cream vil passe deg, HSJ73. Min Cream i strl. 38 vart altfor stor.

Gammel 06-02-11, 20:29   #8
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

[quote=Snill & grei;2662882]

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Hvilken nettbutikk fant du den i str. M?

Her: http://www.nyttogshabby.mystore.no/d...oducts_id=2831

Gammel 06-02-11, 20:34   #9
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Kari Traa ullsett. Til bruk på hytta og ellers i kulden:

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 08-02-11, 08:14   #10
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har lett etter denne kjolen i lys blå, men har ikke funnet den. Noen som kan hjelpe?
Den er jo så nydelig. De hadde igjen en i M på Vakre Vene, men jeg trenger nok S. Sjekket ut både lisen.dk og hjemmesida til Cream.

Gammel 08-02-11, 08:31   #11
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg har lett etter denne kjolen i lys blå, men har ikke funnet den. Noen som kan hjelpe?
Den er jo så nydelig. De hadde igjen en i M på Vakre Vene, men jeg trenger nok S. Sjekket ut både lisen.dk og hjemmesida til Cream.

Er du sikker på at den er lys blå - ikke lys grå? De hadde den i lys grå på Milde Mathilde og Drillpikene. Du kan jo ringe å høre om de har den i rett str?

Gammel 08-02-11, 09:11   #12
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Er du sikker på at den er lys blå - ikke lys grå? De hadde den i lys grå på Milde Mathilde og Drillpikene. Du kan jo ringe å høre om de har den i rett str?

Det står sterling blue på Vakre Vene sin side på FB, og den ser blå ut i mine øyne iallfall.
Er S i disse kjolene det samme som en standard 36-størrelse?
Skal sjekke ut tipsene til deg og Nessie, tusen takk!

Gammel 08-02-11, 09:23   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det står sterling blue på Vakre Vene sin side på FB, og den ser blå ut i mine øyne iallfall.
Er S i disse kjolene det samme som en standard 36-størrelse?

Generelt er mitt inntrykk at S er nærmere en 38 i Cream-klær. XS vil jeg si er 34-36.

Gammel 08-02-11, 08:31   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Hm, hos Tante Bruun hadde de ikke igjen str tror jeg. Mener jeg tok den siste i S. Jeg har heller ikke funnet mange bilder av den på nett. Du har ikke noen butikker i nærheten som har Cream? Det er ikke sikkert den har kommet over alt enda heller. Sjekk med "Studio Mote" på FB?

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 21:40   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har mange igjen - både i den grå og den sorte/rosa på black/white på city lade. FP-kjolen også.

Gammel 11-02-11, 10:34   #16
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

De har mange igjen - både i den grå og den sorte/rosa på black/white på city lade. FP-kjolen også.

Hmm, kanskje jeg skulle overtalt mannen til en Trondheimstur. Evt. spurt om de kan sende.
Jeg fikk FP-kjolen på døren i dag, uten toll og tull, men jeg lurer på om den ble i korteste laget for meg. Jeg kan selvsagt ha den utenfor en mørkblå slim jeans jeg har, men ville helst ha brukt den som kjole.

Gammel 11-02-11, 11:30   #17
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hmm, kanskje jeg skulle overtalt mannen til en Trondheimstur. Evt. spurt om de kan sende.
Jeg fikk FP-kjolen på døren i dag, uten toll og tull, men jeg lurer på om den ble i korteste laget for meg. Jeg kan selvsagt ha den utenfor en mørkblå slim jeans jeg har, men ville helst ha brukt den som kjole.

Du får garantert solgt den her inne.
Jeg er kjempefornøyd med min. Enig i at den muligens er litt kort, men det går med et skrik. Jeg er 175 cm høy og bruker den som kjole.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 11:31   #18
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hva med en underkjole?

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 11:33   #19
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er 176 og synes Creamkjolen blir for kort som kjole. Men bruker den til tights, og da føler jeg det går greit.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 11:33   #20
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor bestilte du fra?

Frost er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.