Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Planleggingsdag i barnehagene, ansatte fri?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-11, 11:57   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har bare ingen erfaring med det selv, egne barn går jo ikke på skolen ennå, så jeg skal ikke uttale meg.

Smilefjes, jeg valgte jo forøvrig bort en karriere i din retning for å bli lærer, og jeg angrer ikke på det. Fremdeles har jeg jo en utdannelse og erfaring som gjør at jeg lett kan snu, men jeg har ingen planer om det.

Helt klart personlige valg - det vil variere hva som blir riktig for hver enkelt. Jeg lurte litt på å prøve meg som lærer for et par år siden igjen senest, men ble værende der jeg var. Det er jo forskjellige jobber med helt forskjellige verdier for den som gjør dem. (Ikke dermed sagt at lærere skal se blide barneansikter som lønnskompensasjon altså. )

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jobbet du like mye om kveldene da du hadde den forrige jobben, forresten?

Jeg har jo den der andre jobben. Jeg jobber typisk 400-500 timer overtid per år og hoveddelen av faglig oppdatering må tas på fritiden. Det blir dog ikke så slitsomt som det høres ut da jeg har ordning med hviletid etter nattarbeid de gangene det må gjøres noe på natta. Men med en rask titt i timelisten her og nu så er det femti timer per uke jeg stort sett har.

Svar med sitat

Emneord
klassiker, planleggingsdag

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.