|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hunder i barnehagegarderoben | |||
| Greit å ta med hunden inn |
|
11 | 4,91% |
| Ikke greit å ta med hunden inn |
|
213 | 95,09% |
| Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#11 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?
Du tar altså utgangspunkt i at det ikke finnes ustabile, uansvarlige, egoistiske, tankeløse, navlebeskuende hundeeiere? Det er ihvertfall ikke min erfaring fra det virkelige liv, så jeg tviler faktisk ikke på at noen ville tatt med en ukontrollerbar eller farlig hund inn. Jeg synes faktisk også det er et problem ute i trafikken eller i det offentlige rom, altfor mange som driter i båndtvangen og altfor mange som synes hunden sin er så snill at de bare mååå la de gå uten bånd for deretter å løpe vilt rundt fremmede folk. Det er også ganske mange ustabile eiere som ikke kan håndtere hundehold, og som derfor utsetter andre for fare ute. Det er også de som synes det er gøy at andre blir redd. Selvfølgelig veldig synd at de ødelegger for de andre flotte, ansvarlige hundeeierne, men det betyr desverre at de må ta ekstra hensyn i visse situasjoner.
|
|
|