|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Hvor finner jeg lasagneplater av fullkorn?På Meny her har de. Da er det i basisutvalget, og du kan spørre om de vil ta det inn. Meny bruker være greie på sånt.
|
|
|
|
#22 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvor finner jeg lasagneplater av fullkorn?Vi har Meny som nærbutikk, og de har det ikke. De så også rart på meg da jeg spurte om det fantes. Kanskje jeg bør sende en mail slik at jeg Treffer Rette Vekommende. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg lasagneplater av fullkorn?Vi kjøper også våre hos Meny.
|
|
|
#24 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg lasagneplater av fullkorn?Har du prøvd på helsekost? De har i hvertfall grov speltpasta av den mørke typen, så kanskje også lasagneplater?
|
|
|
#26 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg lasagneplater av fullkorn?Demeter/Helios har grov speltpasta, av fullkorn. Den er i gul pakke, og selve pastaen er mørkebrun når den er tørr. Om det finnes lasagneplater i samme serie, vet jeg ikke, men det er verdt å sjekke ut.
|
![]() |
|
|