Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor finner jeg lasagneplater av fullkorn?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-11, 19:12   #21
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor finner jeg lasagneplater av fullkorn?

På Meny her har de. Da er det i basisutvalget, og du kan spørre om de vil ta det inn. Meny bruker være greie på sånt.

Gammel 01-02-11, 19:34   #22
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har Meny som nærbutikk, og de har det ikke. De så også rart på meg da jeg spurte om det fantes. Kanskje jeg bør sende en mail slik at jeg Treffer Rette Vekommende.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 20:12   #23
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi kjøper også våre hos Meny.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 20:56   #24
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Har du prøvd på helsekost? De har i hvertfall grov speltpasta av den mørke typen, så kanskje også lasagneplater?

Eller Coop Änglamark?

Gammel 01-02-11, 21:23   #25
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Speltpastaen er ikke grov - den er bare av spelt. I allefall de stedene jeg har sett.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 10:27   #26
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Demeter/Helios har grov speltpasta, av fullkorn. Den er i gul pakke, og selve pastaen er mørkebrun når den er tørr. Om det finnes lasagneplater i samme serie, vet jeg ikke, men det er verdt å sjekke ut. Spaghettien anbefales i hvertfall på det varmeste.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.