|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Det kommer rødbeter fra kolonihagen i dag
Snnsynligvis kommer det fra rødbetene. Er det først noe som har fått mugg, så smitter det raskt. Derfor er det også veldig greit å få gitt beskjed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det kommer rødbeter fra kolonihagen i dagJeg sendte en mail til dem.
![]() |
#45 |
Epikur
|
![]() Sv: Det kommer rødbeter fra kolonihagen i dagLehh mye rødbeter i iskaldt vann. Elllers tåler de å bli litt myke, de er like gode for det. Jeg sjekket mine og det var antydning til litt pus i i en sprekk på en av dem. Det så ut som det satt utenpå, liksom? I jorden og ikke i rota? Nåvel, jeg skal sende mail til dem. Men strengt tatt var det så lite at det ikke er noe å mase om, tror jeg.
![]() |
#46 |
Textrovert
|
![]() Sv: Det kommer rødbeter fra kolonihagen i dagRødbetene mine er også mugne, ser jeg. I alle fall noen av dem. Jeg har latt dem ligge i posen i romtemperatur. Bør de egentlig oppbevares i kjøleskap?
![]() |
#47 |
Epikur
|
![]() Sv: Det kommer rødbeter fra kolonihagen i dag
Kjølig, ja.
![]() |
|
|