Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Hvorfor måtte dere dra fram den der poppislista? Jeg måtte inn igjen i dag, nemlig. Ser at jeg har krøpet fra 85. plass til 82. plass siden sist. ( )
Samtidig er jeg redd for at dette kan utvikle seg til en tvangstanke litt som når man slanker seg og sjekker vekta hele tiden. Jeg er sikker på at hvis jeg er nede på 85. igjen på lørdag blir jeg helt manisk og skriver fullt av smiskeinnlegg og "nei, så søt babyen din er" bare for å karre meg oppover igjen.

Du har blitt morsom. Du har blitt mye mer miljøskadd enn du noen gang trodde du kom til å bli, den gang du himlet over oss med mer enn 1000 innlegg.
Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.
Men alså jeg ligger på 362 plass så det er leeeeeenge til du trenger å komme med slike ekkle prikker.
Nå gir jeg visst bare -4, men så lange jeg holder meg på poppislista, så skal jeg ikke kronisk rødprikke deg. Lover, kors på halsen og ti fingre i nesen.
Lille meg: Jeg tar ikke humoren din, sorry. Jeg skjønner ikke når du er alvorlig og når du tuller,
Smilefjes: Drar du med deg surmegge fra andre tråder, altså? Det er lite PK her på FP, her har vi stor takhøyde og skal skille sak og person og la alle få starte med blanke ark og fargestifter og alt det der.
(Ja, altså, jeg også drar med meg oppgulp fra en tråd til en annen, eller "stempler" en bruker, jeg bare later som at jeg ikke gjør det. )
|