Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-11, 22:23   #10
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvorfor måtte dere dra fram den der poppislista? Jeg måtte inn igjen i dag, nemlig. Ser at jeg har krøpet fra 85. plass til 82. plass siden sist. ( )
Samtidig er jeg redd for at dette kan utvikle seg til en tvangstanke litt som når man slanker seg og sjekker vekta hele tiden. Jeg er sikker på at hvis jeg er nede på 85. igjen på lørdag blir jeg helt manisk og skriver fullt av smiskeinnlegg og "nei, så søt babyen din er" bare for å karre meg oppover igjen.

Du har blitt morsom. Du har blitt mye mer miljøskadd enn du noen gang trodde du kom til å bli, den gang du himlet over oss med mer enn 1000 innlegg.

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Men alså jeg ligger på 362 plass så det er leeeeeenge til du trenger å komme med slike ekkle prikker.

Nå gir jeg visst bare -4, men så lange jeg holder meg på poppislista, så skal jeg ikke kronisk rødprikke deg. Lover, kors på halsen og ti fingre i nesen.

Lille meg: Jeg tar ikke humoren din, sorry. Jeg skjønner ikke når du er alvorlig og når du tuller,

Smilefjes: Drar du med deg surmegge fra andre tråder, altså? Det er lite PK her på FP, her har vi stor takhøyde og skal skille sak og person og la alle få starte med blanke ark og fargestifter og alt det der.
(Ja, altså, jeg også drar med meg oppgulp fra en tråd til en annen, eller "stempler" en bruker, jeg bare later som at jeg ikke gjør det. )

007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
esmepusen, klassiker, n = 1, ryktepoeng, ryktet forteller

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.