|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#11 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker
Jeg husker egentlig bare tre - men det kan godt være det er fire. Jeg tror som sagt ikke flere har gitt meg mer enn én, men jeg skal ikke banne på at det er korrekt. Du stikker deg mye mer fram enn de fleste, derfor er det enklere å legge merke til deg.
Som sagt er jeg ganske sikker på at jeg ikke har hevnrødprikket deg. Men det er klart at jeg kan ha tatt feil. Derimot vet jeg at jeg har grønnprikket deg.
Det er jo litt av det vi har diskutert i denne tråden. At røde prikker regnes ut ved å dele antall poeng man gir på to. Blir dette et desimaltall, så rundes det opp til nærmeste hele tall. Jeg gir ett poeng, jeg. 1/2 = 0,5. Jeg skulle altså gitt -0,5 - hadde det ikke vært for at man skal runde opp til nærmeste heltall, som er 0. Altså har jeg ikke - poengmessig - injurierende kraft.
Lekker debatteknikk, det der, smilefjes. Forsøke å rakke ned på motstanderens intelligens for å score billige poeng.
Emneord |
esmepusen, klassiker, n = 1, ryktepoeng, ryktet forteller |
|
|