Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-11, 19:52   #521
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Uuuu! Du er god! Du talte til og med dette innlegget ditt. Men, neida, du tigger ikke om prikker i alle innleggene. Ikke direkte. Bare underbevisst og subtilt. Muligens på en slik måte at veldig få - om noen - oppfatter det?

Hva i alle dager er det egentlig du snakker om? Skal man tigge om å få prikker så må vel poenget være at folk faktisk skjønner såpass at de også da deler ut en prikk. Om man tigger prikker så underbevisst og subtilt at ingen skjønner det så tigger man da for faen ikke heller? Eller er poenget her at jeg ikke skjønner det selv? Eller at jeg er dårlig på å tigge? Eller hva i alle dager liksom?

Jeg har forøvrig såpass mange poeng at jeg kunne ikke brydd meg mindre om jeg får ett eller tusen poeng den ene eller den andre veien. Ihvertfall ikke sånn utover at jeg jo synes tilbakemeldinger kan være interessante. Det gjelder enten de er røde eller grønne. Eller Esme sine gule likegyldighetsprikker for meningsløse innlegg. Som feks når noen sier at man tigger prikker ubevisst. Jaysus. Nå som jeg nettopp hadde tenkt tanken om at du kanskje ikke var totalt treg i bollen også altså.

Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 19:52   #522
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Nei, nå må vi slutte. Noen kunne jo bli lei av oss, liksom.

Næh, det skjer nok ikke.

Gammel 31-01-11, 19:54   #523
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 31-01-11, 19:56   #524
Slettet bruker
Passiv

Standard

Der fikk jeg med meg resten ja.
Dere er sørenmeg skikkelig fine hele bananligaen.

Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:12   #525
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hva i alle dager er det egentlig du snakker om? Skal man tigge om å få prikker så må vel poenget være at folk faktisk skjønner såpass at de også da deler ut en prikk.

Riktig.

Om man tigger prikker så underbevisst og subtilt at ingen skjønner det så tigger man da for faen ikke heller?

Og riktig.

Eller er poenget her at jeg ikke skjønner det selv? Eller at jeg er dårlig på å tigge? Eller hva i alle dager liksom?

Eller at jeg kanskje ikke mente at du tigget? Akkja. Jeg merker jeg får litt Matrix-følelse. "Not too bright, though.", liksom.

Hun snilla meg.

Jeg har forøvrig såpass mange poeng at jeg kunne ikke brydd meg mindre om jeg får ett eller tusen poeng den ene eller den andre veien. Ihvertfall ikke sånn utover at jeg jo synes tilbakemeldinger kan være interessante. Det gjelder enten de er røde eller grønne. Eller Esme sine gule likegyldighetsprikker for meningsløse innlegg. Som feks når noen sier at man tigger prikker ubevisst. Jaysus. Nå som jeg nettopp hadde tenkt tanken om at du kanskje ikke var totalt treg i bollen også altså.

Det var godt at du ikke skiftet mening! Hvordan ville verden sett ut da? Ville griser begynt å fly? Eller - med tanke på hvordan denne tråden har vært de siste dagene - ville bananer begynt å formere seg kjønnet?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:17   #526
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

:hvisker: Jeg skjønner meg ikke på Lille meg, men jeg kan da jatte med.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:19   #527
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

:hvisker: Jeg skjønner meg ikke på Lille meg, men jeg kan da jatte med.

Jeg er for smart og morsom for mitt eget beste!

Gammel 31-01-11, 20:22   #528
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke et kvekk av hva du prøver å formidle, lille meg, men det er muligens meningen?

Gammel 31-01-11, 20:23   #529
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Jeg skjønner ikke et kvekk av hva du prøver å formidle, lille meg, men det er muligens meningen?

Kanskje hun er for smrt for oss?

Gammel 31-01-11, 20:24   #530
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:29   #531
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Skjønte heller ingenting.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:31   #532
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Men grønneprikker får hun nok uansett. Må kanskje rødprikke litt for å få balanse i regnskapet.

Gammel 31-01-11, 20:31   #533
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Kanskje hun er for smrt for oss?

Eh, ja.

Gammel 31-01-11, 20:55   #534
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

You and me both.

Gammel 31-01-11, 21:15   #535
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

Jeg får se det positive i at folk ikke forstår kvekk av min lavpanna humor, og at de i det minste later som om de tror det er fordi jeg er så himla smart.

007: Jeg elsker din exit. Wow - du fortjener virkelig den fjerdeplassen.

Gammel 31-01-11, 21:24   #536
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

... og lyset må være av og øynene må være knepet igjen. Dessuten man ikke kle av seg så mye, vet du. :tsktsktsk:

Og man må dessuten være gift

Gammel 31-01-11, 21:29   #537
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=smilefjes;2654481Jeg har forøvrig såpass mange poeng at jeg kunne ikke brydd meg mindre om jeg får ett eller tusen poeng den ene eller den andre veien. .[/quote]

Oooooh...

Nope, ser hva du mener. Hva er det å trakte etter nå i, grunn? M2 er besteget for lenge siden, privatsalongen har aldri vært på frågan. Kunne ikke brydd meg mindre jeg heller. Bortsett fra det hadde vært utrolig kult å røske den der gladbananen ned fra tronen en dag.

Og Lille meg- jeg har også mistet tråden din for lenge siden.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 21:32   #538
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Rine - Hvordan er det mulig å miste tråden hennes når den popper opp på "uleste" hele tiden? Jeg ser den hver gang jeg går inn her.

Gammel 31-01-11, 21:36   #539
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva i alle dager er det egentlig du snakker om? Skal man tigge om å få prikker så må vel poenget være at folk faktisk skjønner såpass at de også da deler ut en prikk. Om man tigger prikker så underbevisst og subtilt at ingen skjønner det så tigger man da for faen ikke heller? Eller er poenget her at jeg ikke skjønner det selv? Eller at jeg er dårlig på å tigge? Eller hva i alle dager liksom?

Jeg tror jeg leser Lille meg med et annet tonefall enn dere. Jeg hører henne liksom blid-skravlende og dulteironisk, sånn som Skilpadda snakker, når hun sier sånne ting som 'det skulle tatt seg ut '

Gammel 31-01-11, 21:39   #540
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Rine - Hvordan er det mulig å miste tråden hennes når den popper opp på "uleste" hele tiden? Jeg ser den hver gang jeg går inn her.

Jeg har ikke mistet tråden sånn sett, jeg henger bare ikke helt med på hva hun prater om lenger. Bortsett fra at hun har klart å erte på seg SF. Jo, jeg tror defintivt at vi har mye til felles.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
esmepusen, klassiker, n = 1, ryktepoeng, ryktet forteller

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.