|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Bra bilsete med isofix?
Takk. Jeg vurderte å kjøpe et DL sete fra 2008 bukt, men med ok tilbud på nettet nå gikk vi for DL2, lettere å få solgt igjen om noen år også.
|
|
|
#23 |
|
maler
|
Hvor fant du ok tilbud på nett? *kaster snart multitec ut bakruta*
|
|
|
#24 |
|
Gal kattedame
|
Her : www.biteringen.no
|
|
|
#25 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bra bilsete med isofix?DL virker veldig bra, takk for tips! Kanskje det må bli vårt neste..men fy for noen priser, og vi må ha to! :dånelitt:
|
|
|
#27 |
|
I mål
|
Sv: Bra bilsete med isofix?Hm, men det er vel ikke lett å finne et bakovervendt Isofixsete som blir billigere enn dette, sånn egentlig (når det er på tilbud)? Når det skal passe en baby på under ett år, mener jeg. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
I mål
|
Sv: Bra bilsete med isofix?Men hvis vi kjøper DL nå så kan vel snuppa på snart 10 kg gå rett ut av Cabriofixen og over i det, kan hun ikke? Hm, da har vi jo et Cabriofix til overs, men vi får satse på flere barn før hun evt er ferdig med Dulogicen. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
I mål
|
Ja, vi betalte ikke så lite for HTS-setet storebror brukte i tilsvarende periode heller, men da hadde vi ikke Isofix. Jeg har bare ikke fullt ut orientert meg i markedet ennå, men det er vel ikke så mange Isofixer å velge mellom nei... Kan vel bruke DL til det blir for lite, og evt kjøpe et romsligere ett som er billigere for siste bakoverperioden, type Britax two-way eller noe. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Bra bilsete med isofix?Poden fyller fire i vår. Han er ca 97 cm høg og 14 kg. Han sitter kjempefint i DL, og me kjem til å beholde det til etter sommarferien ettersom me skal ha nokre langturar på natterstid. Sitte- og sovestillingen i DL er suveren.
|
|
|
#31 |
|
I mål
|
Jepp, vet det, derfor fikk lillesøster nytt babysete. Men om 5 år er jeg gått ut på dato forplantningsmessig |
|
|
|
|
|
#32 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Ja, der finnes ingen alternativ utenom - bilsete, bakovervendt av god og sikker kvalitet MÅ vi ha, men dyrt, ja DET er det; ingenting kan arves, men slik er det bare med to på en gang!
|
|
|
#34 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvor bestilte du det? Jeg var og hentet setet etter storebror som skal stå i bilen til mannen i dag, men jeg tror det mangler noen vitale deler på det gitt.
|
|
|
#35 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Me fekk kjekkare bilturar etter at me bytte frå Cabrio til DL. Dei sitter så lavt i Cabrio og ser veldig lite. Begge våre trives betre når dei kom opp i neste klasse bilstolar. Storesøster hadde Acta Graco Cosmic. Det var me ikkje så fornøyde med. Men Duologic er suveren.
|
|
|
#37 |
|
Har bakt søte kaker
|
Ahh, kan ikke lese jeg gitt.
|
|
|
#38 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Bra bilsete med isofix?Venter spent på setet nå, har en gutt som virkelig hater babysetet, håper det vil hjelpe å komme litt høyere opp.
|
![]() |
|
|