![]() |
#282 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva leser du nå?
Jeg aner ikke, for å være ærlig. Til nå har det vært litt dansing og beskrivelser av litt ekteskapelige problemer. Det var sånn ca dit jeg kom da jeg prøvde å lese boka. Er på CD 3.
#285 |
One of These Days
|
Nå leser jeg den dessverre på norsk mens jeg venter på den engelske versjonen, men språket får meg til å se for meg det yrende livet og kaoset, så ja, jeg liker språket.
Boktyven bør du absolutt gi en sjanse til! Den er veldig bra, synes jeg! Men så liker jeg foreløpig Shantaram også! |
![]() |
![]() |
#287 |
Borte
|
Jeg syns den var skuffende etter å ha lest Øya. Rammefortellingen og oppbygningen var helt lik i de to bøkene. Delen om den spanske borgerkrigen i Hjemkomsten gjorde dog at jeg fikk endel ut av boka likevel.
#288 |
|
Hadde nettopp hørt på Kuren av Mo Hayder, og da ble vel Boktyven litt døll. Eneste jeg tenkte på var å finne flere bøker av Mo Hayder.
#289 |
One of These Days
|
Jeg liker også rammefortellingen og miljøskildringene i Shantaram! |
![]() |
![]() |
#290 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Ferdig med Freedom på lydbok. Lang, men bra! |
![]() |
![]() |
#291 |
intro
|
Å, kanskje jeg må skaffe meg den! Jeg likte den forrige novellesamlingen hennes kjempegodt.
![]() |
#293 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Synes jeg absolutt. Jeg har den forrige liggende her, et eller annet sted. Boksamlingen er ikke alfabetisert for tiden så det er et salig kaos her. Får lete litt. Og Rishøis bøker er veldig fine å ha i veska for å lese på trikken/toget/bussen/t-banen. |
![]() |
![]() |
#294 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg begynte også på Boktyven flere ganger og ga opp. Da jeg endelig bestemte meg for å lese ut boken ble jeg helt frelst. Den er litt kjedelig i starten.
#296 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg har begynt å lese på senga i stedet for å løse sudoku, så jeg er ferdig med "Fransk åpning" og har startet på "Hysj" - den også av Vigdis Hjort. |
![]() |
![]() |
#297 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Er snaart ferdig med innsirkling og håper biblioteket har nr 2, for jeg har ikke råd til å kjøpe bøker nå
#298 |
intro
|
Det ble Legen som visste for mye, og det var et godt valg. Veldig lettlest og fengende!
![]() |
#300 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hva leser du nå?Nå lytter jeg til Lucifers Evangelium av Tom Egeland. |
![]() |
![]() |
|
|