Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Tungt avhengig

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-11, 20:11   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tungt avhengig

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg kan ingenting om trøffelolje, men jeg var altså på en kafé og tittet på ulike typer i dag. De hadde en som het trøffelolje som kostet 330 kr for en liten flaske (I ain't kidding!), og en som het olivenolje med trøffel, som kostet 180 kr. Så det virket for meg som om olivenolje med trøffel var noe mer simpelt, men jeg har null kunnskap om det utover at jeg skjønner forskjellen på literpriser.

Hmm. Jeg trenger litt mer info om hva jeg skal kjøpe, merker jeg.

Er også på jakt etter en god, men litt nøytral olivenolje. Jeg har en bekjent som gir meg mange flasker svindyr olivenolje i året. En olje som produseres i begrenset opplag. Dessverre liker jeg den ikke. Den smaker rett og slett for mye. Og jeg er ikke kresen. Jeg må ha en annen olje som ikke smaker så mye, men den må være god. Tips?

Sorry for kupping.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:10.