Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Støvler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 13:17   #1
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg har kjøpt retro støvler fra Viking. Hvite med snøring og blomster Veldig fine og gode å gå i!

Høres flotte ut! Var de dyre?

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 14:54   #2
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Høres flotte ut! Var de dyre?

Mellom 4 og 500, tror jeg. Og så fikk du en flott veske til å ha dem i med på kjøpet

Gammel 01-10-06, 15:06   #3
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mellom 4 og 500, tror jeg. Og så fikk du en flott veske til å ha dem i med på kjøpet

Hehe, så søtt!

Kan jeg spørre hvor du kjøpt de?

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 15:14   #4
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker gjerne fjellstøvler. Synes det er godt å gå med. I sommer kjøpte jeg meg et par sorte, halvhøye gummistøvler. De går til midt på leggen. Liker ikke høye gummistøvler for det blir lett trangt for "bestemorleggene". Jeg har i hvert fall vært fornøyd med de jeg kjøpte i sommer, men om det er moderne eller ikke vet jeg ingen ting om.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 15:14   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

nei har ikke støvler, men viking fjellsko

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 15:16   #6
Sparky
Mean Milk Machine

Sparky sin avatar

Sparky er litt kul
Standard

Svarer jeg. Har sett at de selger dem på Obs!, men først og fremst i vanlige skoforretninger. De er så populære at det er lette å få tak i nå.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 20:12   #7
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Hehe, så søtt!

Finnsnes ....

Vi reiste på sommerferie til nord Norge, uten støvler og regntøy i sommer Det var 3000 raske på nærmeste sportsforetning

Gammel 06-10-06, 17:58   #8
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Finnsnes ....

Nå må jeg si jeg ble vanvittig nyskjerrig på hva du gjorde der... (som forøvrig er der jeg vokste opp)

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.