Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-11, 18:21   #261
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Jeg holder fortsatt på med Watership Down, og det går tregt, altså. Jeg ser jo at det objektivt sett er en vakker og fin bok, men jeg kjenner at jeg ikke helt klarer å la meg rive med at alle beskrivelsene av flora, fauna og værforhold.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå  
Gammel 27-01-11, 09:24   #262
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg har akkurat begynt på Song frå Eirabu av Kristine Tofte. Spent.

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 27-01-11, 09:49   #263
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Etter anbefaling her inne, har jeg nå startet på Innsirkling.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 28-01-11, 12:33   #264
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Da har jeg hengt meg på gjengen og lånt meg Carl frode Tiller og innsirkling
Gleder meg til å ta fatt på den i kveld.

Gammel 28-01-11, 13:35   #265
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Åh den innsirkling er fin. *leter etter ledige fredfulle stunder så jeg får lese*

Gammel 28-01-11, 14:37   #266
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

..og der var vi i gang med innsirkling :-)

Jeg og

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 28-01-11, 15:06   #267
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da har jeg begynt på "The Story of Pi" av Yann Martell. Som lydbok.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 28-01-11, 15:10   #268
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Akkurat ferdig med "Veien" av Cormac McCarthy. Nydelig bok, men forferdelig dårlig oversettelse. Jeg burde selvsagt ha lest den på engelsk, men de hadde ikke den på flyplassen.

Gammel 28-01-11, 17:56   #269
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Ferdig med Innsirkling, så nå venter jeg på bok 2. Veldig bra bok! Nå skal jeg i gang med Shantaram eller Aldri Fucke opp!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 28-01-11, 18:43   #270
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner at det er Innsirkling jeg skal lese etter Shantaram. :trykker bestill:

Gammel 28-01-11, 19:14   #271
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Jeg har begynt på Mofongo av Cecilia Samartin.
Helt grei, men håper den tar seg opp.

Christa er ikke aktiv  
Gammel 28-01-11, 19:18   #272
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Undrenes år av Geraldine Brooks.

Gammel 29-01-11, 09:45   #273
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Jeg skjønner at det er Innsirkling jeg skal lese etter Shantaram. :trykker bestill:

Jeg har Shantaram stående i hylla, men er litt grufullt å ta fatt på så mange sider. Hvordan er boken?

Gammel 29-01-11, 10:04   #274
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke lest så mye av den enda, men jeg liker den så langt. Jeg synes det er kjempedigg med tjukke bøker, jeg får helt angst av å ikke ha noen bok tilgjengelig.

Gammel 29-01-11, 14:36   #275
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maysen, her.

Jeg har Shantaram stående i hylla, men er litt grufullt å ta fatt på så mange sider. Hvordan er boken?

Ganske grusom, spør du meg. En del veldig spennende info om livet i India, men det meste er pretensiøst, kvasifilosofisk pisspreik skrevet på en ekstremt slitsom måte.

Divine er aktiv nå  
Gammel 30-01-11, 00:34   #276
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Jeg liker Shantaram hittil! Jeg har ikke lest mer enn 100 sider, men liker språket, drivet i språket og hittil liker jeg handlingen og blir revet med av miljøet i India!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 30-01-11, 00:42   #277
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes det en Innsirkling 2?

Carl Frode Tiller har en magisk penn/et magisk tastatur.

Gammel 30-01-11, 09:40   #278
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maysen, her.

Da har jeg hengt meg på gjengen og lånt meg Carl frode Tiller og innsirkling
Gleder meg til å ta fatt på den i kveld.

Det var 2 kvelder og så¨var boka ferdig gitt. Slukte den rått.
Dere som har lest nr 2, er den like bra eller???

Nå skal jeg få gjort ferdig Saras nøkkel,som jeg begynte på i jula.

Gammel 30-01-11, 15:06   #279
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

men liker språket, drivet i språket

Virkelig? Jeg holdt på å spy av språket. Alt var bare sånn "his eyes were dark and wise, like God's hand over the Sahara desert at two o'clock on a Thursday in winter". Yuk.

Divine er aktiv nå  
Gammel 30-01-11, 15:19   #280
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Nå "leser" jeg Hjemkomsten av Victoria Hislop. Lydbok. Nettopp gjort meg ferdig med Mofongo av Cecilia Samartin. Også lydbok.

Jeg prioriterer ikke å lese så mye skjønnlitteratur for tida, for det er mer enn nok fagrelatert å ta av, så det er godt å få "lest litt" i bilen på vei til og fra skolen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.