Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Serien "Livet på vent" på tv 2

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-11, 09:54   #17
Muffe
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2009
Muffe er litt kul
Standard

Sv: Serien "Livet på vent" på tv 2

Om det går i reprise med det første vet jeg ikke, men det går i allefall an å se det på tv2 sine nettsider

Jeg ville se, da jeg (for min egen del) ikke synes "orker ikke se" holder. Det er såå viktig og riktig for meg å få masse informasjon om dette. Det er klart det gjør inntrykk å se at noen får livet i gavet

Mannen var mer motstander og kunne ikke fatte hva jeg skulle se på det for... han gikk slukøret å satte seg et annet sted når jeg ettertrykkelig sa at dette er virkeligheten , ulik csi og slik "tøys"

Jeg skal absolutt vurdere det nøyere, lese meg opp og skaffe info. Er mye jeg lurer på rundt dette. Når det er sagt, jeg synes det er uhyre vanskelig å skulle bestemme i dag, at dersom noe skjer med Leander, så er det en selvfølge at vi stiller oss positive. Tør ikke tenke tanken Så pr i dag er det kun meg selv jeg kan si 100% det er aktuelt for. Også kommer man jo i konflikt meg selv, for om det var noe som kunne redde han, så hadde vi jo ikke sagt nei takk. Men det er ikke fordi vi er onde. Er bare ikke klar for det akkurat nå.

Men fy søren for en viktig tv-serie! Jeg tror den blir å gjøre den store forskjellen!

Muffe er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.