Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-11, 14:24   #741
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fikk denne i posten i dag

Fiin... Er den vanntett og pustende ? Hva ble totalprisen for den ?

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 22-01-11, 14:27   #742
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har trøsteshoppet to kjoler i dag.

Den brune Petuniakjolen fra Chill Norway og den Avocakjolen som Bauche og Venla kjøpte. Den var heldigvis på 70 %. Bilder av begge deler ligger i tråden her en plass.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 22-01-11, 14:29   #743
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har kjøpt samme kjole som Venla viser det seg - og Karamellen: 70 % hos lilleprinsen. Sånn til info (ergo, litt over tre hundre for denne)

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Gratulerer så mye med ny bil Krem

Denne ropte etter meg i dag (hadde jo ropt på spoon først.. så tok den meg etterpå.. he, he..)

Og en noa noa -kjole jeg ikke finner bilde av...

Disse to ja.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 22-01-11, 16:08   #744
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Fiin... Er den vanntett og pustende ? Hva ble totalprisen for den ?

Ca 1500 danske.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-01-11, 16:14   #745
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ca 1500 danske.

Slapp du mva ??

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 22-01-11, 17:16   #746
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Slapp du mva ??

Norsk? Fikk den rett i postkassa, så ja. Har ikke sjekket om de trekker fra dansk mva.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-01-11, 18:13   #747
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøpt denne og et underskjørt på salg på Noa Noa

+ ett par basistopper og en kjole fra vårens kolleksjon som jeg ikke finner bilde av.

Sist redigert av Ina : 22-01-11 kl 18:19.
Ina er ikke aktiv  
Gammel 22-01-11, 19:08   #748
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpe meg høye støvletter fra Park West i dag, i det mykeste skinn! Skaftvidde XS, passet perfekt til mine pinglelegger.

Gammel 23-01-11, 00:04   #749
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Klærne må passes pent på ja?

Disse ble med oss hjem i dag. Flaks at vaskemaskinen valgte å takke for seg på en dag det faktisk er åpne butikker da. Og flaks at jeg får pene priser på den slags varer.

Har aldri hatt tørketrommel før jeg. Nå ser jeg frem til at undertøy, håndklær og sengetøy ikke lenger behøver å henges opp!

Gammel 23-01-11, 12:23   #750
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobber også med "Prosjekt tørketrommel" i hus. Vi har bare en kontakt på vaskerommet, og da blir det liksom litt mer fuzz.

Her pøsregner det på 3. dagen. Da kjøpte jeg meg like godt støvler. Nå kan det godt være at de ikke kommer før regnet er ferdig for denne gang, men det får så være.

Så får jeg håpe de funker. Ilse jacobsen ser merkelige ut på mine føtter og hunter er for smale til lesten min. Greit med brandos sånn sett.

Gammel 23-01-11, 12:35   #751
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Hva bruker du under den Avoca-toppen, Bauche? Jeg har svart underkjole i dag, men kjolen går veldig langt ut på skuldrene?

Kule støvler, btw! Snodig med støvlevær i januar!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 23-01-11, 14:18   #752
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hva bruker du under den Avoca-toppen, Bauche? Jeg har svart underkjole i dag, men kjolen går veldig langt ut på skuldrene?

Kule støvler, btw! Snodig med støvlevær i januar!

Jeg har brukt den sammen med en lilla underkjole og med sorte dongeritights under. jeg er svært breiskuldra, så den går ikke veldig langt ut på skuldrene for meg altså. Langt ut, men ikke mer enn at det er fint til meg.

Gammel 23-01-11, 14:20   #753
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Stroppene på BH/underkjole vistes da jeg tok den på, men har klart å unngå det med å tre den bedre innpå armene. Jeg har strømpebukse under i dag.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 23-01-11, 21:57   #754
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte disse på salg i går.

Samt en del 80-tallstøy på H&M.

Gammel 24-01-11, 13:21   #755
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Denne ropte høyt på meg.

Hermet etter deg Katta!

Gammel 24-01-11, 13:52   #756
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Kjolen min kom i posten i dag!
Og den passet perfekt. Nå skal jeg bli smæshing på 50'talls festen!

Det var urolig kjapt levert da. Under en uke siden jeg bestilte fra en amerikansk nettside.

Gammel 24-01-11, 15:29   #757
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Kjøpte disse på salg i går.

Fine! Pris?

Christa er ikke aktiv  
Gammel 24-01-11, 18:07   #758
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mine nyeste anskaffelser.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 001.jpg (180,7 KB, 37 visninger)
Filtype: jpg 002.jpg (188,3 KB, 32 visninger)
Filtype: jpg 003.jpg (194,4 KB, 41 visninger)
Filtype: jpg 004.jpg (176,4 KB, 37 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 24-01-11, 18:11   #759
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Mine nyeste anskaffelser.

Så fine klær Vimjer.

Gammel 24-01-11, 21:21   #760
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

I dag kom badetøyet fra Boden, og jeg er klar for thailandferie om en drøy måned.

(Bildene ble jo enorme, så jeg gjorde det slik, jeg.)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bikinitopp.jpg (184,9 KB, 24 visninger)
Filtype: jpg bikinibukse.jpg (160,1 KB, 13 visninger)
Filtype: jpg badedrakt.jpg (125,8 KB, 41 visninger)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.

Sist redigert av Xian : 24-01-11 kl 22:06.
Xian er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.