|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lalandia, Billund
Vi bodde som nevnt tidligere i tråden fire dager i Lalandia i sommer, og jeg klarer virkelig ikke å se hva man skal gjøre der i to dager. Vi brukte 3-4 timer en ettermiddag i Aquadome, og kunne sikkert lagt inn et tilsvarende besøk til, men ellers kan jeg ikke si at jeg observerte noe som var verdt å bruke tida på.
|
|
|
#42 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Kanskje jeg tenker helt feil, jeg har jo ikke vært i Lalandia ennå, men hva med f.eks. Monky Tonk lekeland? Mine to yngste på 2 og 4 år vil nok elske det, og 12-åringen har sett på nettsidene til Lalandia og planlagt både minigolf og bowling. Dessuten tror jeg hun ser for seg langt mer enn ett besøk i Aquadome. Og jeg har sett for meg at jeg kan få trent litt hver dag i fitnessavdelingen der, noen som har forsøkt det? |
|
|
|
|
|
#43 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Lalandia, BillundDet er flere små lekeplasser plassert utover. Helt ok, sikkert spesielt til en 4-åring.
|
|
|
#44 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lalandia, BillundVi bodde 4 netter i Lalandia i høstferien i fjor. En super ferie i barneperspektiv. Vi fløy med Norwegian og hadde ikke bil under oppholdet. Vi var 2 dager i Legoland og det var lite eller ingen kø på attraksjonene.
|
|
|
#45 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Det er flere små lekeplasser rundt på området mellom alle husene og på veien til senteret hvor toget går. Går en opp til hovedsenteret så ser du Billund camping. Gå inn der ved bommen og resepsjonen og gå helt ned til enden av den veien inne på campingen. Der er det stor lekeplass med hoppeputer og forskjellige lekeapparater. Der er det også litt dyr som geiter, kaniner o.l. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Så flott tips - tusen takk! |