Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Lalandia, Billund

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-11, 02:25   #41
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lalandia, Billund

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg tenker at 4 overnattinger i Lalandia holder fint,da får vi en hel dag i Legoland og to hele dager i Lalandia.

Vi bodde som nevnt tidligere i tråden fire dager i Lalandia i sommer, og jeg klarer virkelig ikke å se hva man skal gjøre der i to dager. Vi brukte 3-4 timer en ettermiddag i Aquadome, og kunne sikkert lagt inn et tilsvarende besøk til, men ellers kan jeg ikke si at jeg observerte noe som var verdt å bruke tida på. (Men det var flott å bo der, altså; sentralt med fine hus.)

Gammel 23-01-11, 08:44   #42
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Vi bodde som nevnt tidligere i tråden fire dager i Lalandia i sommer, og jeg klarer virkelig ikke å se hva man skal gjøre der i to dager. Vi brukte 3-4 timer en ettermiddag i Aquadome, og kunne sikkert lagt inn et tilsvarende besøk til, men ellers kan jeg ikke si at jeg observerte noe som var verdt å bruke tida på. (Men det var flott å bo der, altså; sentralt med fine hus.)

Kanskje jeg tenker helt feil, jeg har jo ikke vært i Lalandia ennå, men hva med f.eks. Monky Tonk lekeland? Mine to yngste på 2 og 4 år vil nok elske det, og 12-åringen har sett på nettsidene til Lalandia og planlagt både minigolf og bowling. Dessuten tror jeg hun ser for seg langt mer enn ett besøk i Aquadome. Og jeg har sett for meg at jeg kan få trent litt hver dag i fitnessavdelingen der, noen som har forsøkt det?
Siden vi har dette oppholdet som ferieavslutning etter 6 aktive dager i København-området, ønsker vi oss egentlig bare litt småbarnsvennlige aktiviteter uten mye reising.
Er det noen ok utendørs lekeplass på Lalandiaområdet, forresten?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 10:35   #43
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Det er flere små lekeplasser plassert utover. Helt ok, sikkert spesielt til en 4-åring.

Mine var inne på lekelandet en liten time. Da var det oppbrukt. Minigolfen og bowlingen var de ikke interessert i. Da var alt oppbrukt. Nå var jo mine 8 da vi var der og jeg ser at de har vokst fra lekelandet her hjemme også, så mulig aktivitetene holder lenger for så små unger som dine.

Gammel 23-01-11, 17:31   #44
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Vi bodde 4 netter i Lalandia i høstferien i fjor. En super ferie i barneperspektiv. Vi fløy med Norwegian og hadde ikke bil under oppholdet. Vi var 2 dager i Legoland og det var lite eller ingen kø på attraksjonene.

Vi var innom Lalandia senteret hver dag. Badelandet fikk vi bare besøkt en gang men barna ville gjerne gå en gang til. Vi prøvde både minigolf og bowling. Dessuten var det slike trampoliner med seler som måtte prøves. Så også på barneshowet en av ettermiddagene. Brukte nok noen timer i lekelandet også.

Kjøpte mat i snarkjøpet som hadde overraskende bra utvalg. Kan ikke huske at det var spesielt dyrt. Fikk aldri tatt minitoget siden det gikk så sjelden og det gikk ikke forbi huset vårt. Hadde bare 10min å gå til senteret og det var helt overkommelig selv for 4-åringen.

Vi hadde bestilt sengetøy og håndkle på forhånd for å slippe å drasse dette med på flyet. Lå i huset når vi kom.

Gammel 23-01-11, 19:04   #45
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Er det noen ok utendørs lekeplass på Lalandiaområdet, forresten?

Det er flere små lekeplasser rundt på området mellom alle husene og på veien til senteret hvor toget går. Går en opp til hovedsenteret så ser du Billund camping. Gå inn der ved bommen og resepsjonen og gå helt ned til enden av den veien inne på campingen. Der er det stor lekeplass med hoppeputer og forskjellige lekeapparater. Der er det også litt dyr som geiter, kaniner o.l.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 19:31   #46
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det er flere små lekeplasser rundt på området mellom alle husene og på veien til senteret hvor toget går. Går en opp til hovedsenteret så ser du Billund camping. Gå inn der ved bommen og resepsjonen og gå helt ned til enden av den veien inne på campingen. Der er det stor lekeplass med hoppeputer og forskjellige lekeapparater. Der er det også litt dyr som geiter, kaniner o.l.

Så flott tips - tusen takk!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.