Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-11, 16:07   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?

Nå har jeg hatt et rent lite h... med å få meldt meg ut av Elixia, så jeg har ikke så godt inntrykk av de i utgangspunktet, men jeg synes det er direkte smakløst at de har en kampanje nå der man får mer rabatt ved innmelding jo fler kg man veier, de har veldig fokus på vekt..

Gammel 19-01-11, 16:09   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Nå har jeg hatt et rent lite h... med å få meldt meg ut av Elixia, så jeg har ikke så godt inntrykk av de i utgangspunktet, men jeg synes det er direkte smakløst at de har en kampanje nå der man får mer rabatt ved innmelding jo fler kg man veier, de har veldig fokus på vekt..

Enig. Jeg blir ikke provosert av den som sådan, men jeg himlet kraftig da jeg så den. De tenker sikkert at "ja, NÅ vil de sterkt overvektige melde seg inn, siden de får så stor rabatt". Yeah right.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 16:22   #3
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

De tenker sikkert at "ja, NÅ vil de sterkt overvektige melde seg inn, siden de får så stor rabatt". Yeah right.

Ja, akkurat. Og i reklamebaldet de har sendt ut nå er det bilde av den smekre magen.. Det sammenfaller liksom litt dårlig med at man får mer rabatt jo feitere man er.. Glad ikke alle treningssentre er så opptatt av kropp og vekt, men av helse og trivsel, fortrinnsvis.

Gammel 19-01-11, 16:24   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig, det reagerte jeg veldig på også. Det gjør meg bare enda sikrere på at Elixia virkelig ikke er et sted for meg.

Gammel 19-01-11, 16:39   #5
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Det var jo lurt. Jeg hadde definitivt vurdert det om jeg hadde likt slike steder litt bedre. Hadde vel nesten kommet inn gratis jeg da. Første måneden ihvertfall

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.