Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Blunke-smilyen

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-06, 02:07   #21
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blunke-smilyen

Gammel 11-11-06, 02:08   #22
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

*øver på å le sånn*

Gammel 11-11-06, 23:48   #23
T-mamma
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2006
T-mamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hmmm... Jeg gjør det motsatt enn smilyen tror jeg... JEg åpner munnen samme sted som øyet jeg blunker med.

T-mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:36   #24
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå fant jeg forresten en som er helt riktig...

Den kan jeg se på og fremdeles ha ro i sjela

Gammel 24-11-06, 14:20   #25
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gri, her.

SIt her og lager grimaser for megsjølv. Ikkje lett å gjere de slik som smilien nei...

Kollega på andre siden av brettet må tror jeg er halvgal...

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 14:24   #26
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 14:28   #27
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan bli riktig festlig hvis vi skal se ut som smileyer. Prøv å knegg som kneggeren foran speilet. Meget lekkert.

Det jeg har irritert meg med ved blunkeren er at den overdriver så innmari. Jeg føler egentlig aldri for å blunke SÅ mye.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 14:50   #28
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

godt med litt ansiktgymnastikk ja *prøver for harde livet*

Gammel 24-11-06, 17:25   #29
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 04:11   #30
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Og tråder som denne var grunnen til at jeg registrerte meg i natt...
Stor underholdning i sene nattetimer!

Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 09:26   #31
Stjerne
Stolt trebarnsmor :)

Stjerne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Stjerne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

ja det har du rett i

Stjerne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 09:37   #32
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det var jaggu ikke enkelt

Gammel 26-02-07, 09:38   #33
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den heter blunke i entall, men den blinker vitterlig i flertall.

Gammel 26-02-07, 09:41   #34
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Det var jaggu ikke enkelt

Jeg måtte til og med prøve denne. Føler meg litt teit her jeg sitter og lukker øynene og rister på hodet...ihvertfall ser ungene veldig rart på meg

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 09:46   #35
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Gammel 26-02-07, 09:55   #36
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, det der er umulig for meg i hvert fall.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 10:01   #37
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått høre at jeg bruker smiletryner mye i RL. Er det rart man har rynker?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.