|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappapermJeg synes dette forslaget er supert, særlig siden jeg var redd at man skulle gå inn for større tvungen del til far av den permisjonen man har i dag.
![]() |
#42 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappapermJeg synes det er et knallbra forslag og jeg håper det legges frem og går gjennom så fort som mulig
Ehh... dette var et flammende innlegg men mot hva? Hvem setter mennene opp mot hverandre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappapermJeg tror neppe noen mener at foreldre som er selvstendig næringsdrivende, og dermed har mindre sjanse til å ta ut svangerskapspermisjon er dårlige foreldre Olfiga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm
Jeg er så enig. Det var der den virkelig store overgangen var.
![]() |
#46 |
Originala
|
![]() Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappapermJeg synes det er et strålende forslag! Og skulle ikke far ønske å ta ut permisjon får han sjølsagt la det være, på samme måte som at foreldrepar kan velge å takke nei til permisjonen og heller jobbe. Skulle det komme negative reaksjoner fra omgivelsene i forhold til dette må man ærlig talt være voksen nok til å forsvare det valget mn har tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Yes, we can!!
|
Fordi han ikke kan gjøre husarbeid, skjønner du vel!
![]() |
#48 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappapermJeg synes det er et fabelaktig forslag: akkurat noe slikt jeg har etterlyst de fem siste årene. Genialt for fremming av likestilling i arbeidslivet, genialt for fremming av likestilling i familien og ingen ulemper i forhold til dagens ordning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Absolute Beginner
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Passiv
|
Såklart han kan få permisjon fra jobben offshore! Jeg kjenner ihvertfall pappaer som har fått til det, så dette er det bare å ta opp med personalavdelingen. |
![]() |
![]() |
#52 |
Prettiest mess ever seen
|
Bare a propos, jeg skulle innom favorittkeramikkunstneren min her om dagen, ganske lenge siden sist. Lappen på døren lød: "Jeg er i svangerskapspermisjon, tilbake i desember :streket over: juni."
![]() |
|
|