Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-11, 18:13   #681
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Håper du blir fornøyd Cecix, såg stilig ut iallefall!

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 16-01-11, 18:17   #682
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Den var nyyydelig. Kva kostar herligheten?

Jeg betalte 749,-. Den satt fantastisk på!

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Hvordan er den i str? S p den inne på lisen.dk i går.

Helt normel i størrelsen. Jeg er normal 40 og kjøpte denne i samme størrelse.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 16-01-11, 18:29   #683
cecix
Blekksprut

cecix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Likte det antrekket Cecix!

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Håper du blir fornøyd Cecix, såg stilig ut iallefall!

Takk! Det er veldig meg dette, liker ikke for mye dekor på klærne mine, og spesiellt slike kjoler trives jeg best i når de er enkle og klassiske. Krysser fingrene for at det blir et god-kjøp!

cecix er ikke aktiv  
Gammel 16-01-11, 22:16   #684
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg betalte 749,-. Den satt fantastisk på!

Helt normel i størrelsen. Jeg er normal 40 og kjøpte denne i samme størrelse.

Inkludert toll og frakt og moms og sånt tullball?

Gammel 16-01-11, 23:43   #685
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knertens er kjøpt i butikk i Oslo. Jeg skal muligens innom der i løpet av uka. Kan gi beskjed om jeg skal (om du vil jeg skal handle for deg).

Joika er ikke aktiv  
Gammel 17-01-11, 06:13   #686
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte den på Blossom, en butikk Joika tipset om i en annen tråd her inne.
De hadde akkurat fått inn disse kjolene.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 17-01-11, 22:59   #687
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal på 50`talls party med jobben i februar og har shoppet på nett i dag.

Og øredobber:

Fikk ikke til mindre bilde av disse jeg.
Blir jeg ikke fiiin?

Sist redigert av Bloppy : 17-01-11 kl 23:01. Årsak: Endret på kjolebildet
Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 17-01-11, 23:09   #688
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Du blir flott Bloppy

Måtte bare ha denne:

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 17-01-11, 23:15   #689
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var lekker, løve70.

Gammel 17-01-11, 23:24   #690
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Den var lekker, løve70.

Takk Den var veldig fin på også.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 18-01-11, 08:34   #691
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Du blir flott Bloppy

Måtte bare ha denne:

Jeg og!

Isa er ikke aktiv  
Gammel 18-01-11, 09:52   #692
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Og øredobber:

Blir jeg ikke fiiin?

Wow den kjolen var kul, hvor fant du den ??

Merete er ikke aktiv  
Gammel 18-01-11, 11:41   #693
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Merete, her.

Wow den kjolen var kul, hvor fant du den ??

Fant den på www.costumecraze.com

Billig og vettu! Tror det gikk ut rundt 400,- fra kontoen for kjolen, øredobber og frakt. Frakten er jo nesten dobbelt så mye som kjøpesummen.

Gammel 18-01-11, 12:51   #694
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Og øredobber:

Blir jeg ikke fiiin?

Du blir råfin!

Gammel 18-01-11, 14:12   #695
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant ut at det er lurt å ha ei bukse som ikke er slim (til våren...), og fant denne MAPP buksa på salg idag

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMAG0226.jpg (187,9 KB, 110 visninger)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-01-11, 15:35   #696
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg fant ut at det er lurt å ha ei bukse som ikke er slim (til våren...), og fant denne MAPP buksa på salg idag

Fin

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 18-01-11, 19:36   #697
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt samme kjole som Venla viser det seg - og Karamellen: 70 % hos lilleprinsen. Sånn til info (ergo, litt over tre hundre for denne)

Gammel 18-01-11, 20:15   #698
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke den samme som jeg kjøpte, men der var veldg fin også! Lilleprinsen?

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 18-01-11, 20:23   #699
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg vet det ikke er den samme som du kjøpte, men du spurte vel Venla hvor hun kjøpte sin...
Lilleprinsen ligger i th.angells gate - ved NIkita. Barneklær + klær fra Avoca og noen andre merker.

Gammel 18-01-11, 20:24   #700
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun sa Lilleengel, tror jeg.

Karamell er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.