|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hva synes du om klærne til OM, Cream og Chill? | |||
| Rett og slett elsker dem! |
|
13 | 5,99% |
| Liker dem godt |
|
20 | 9,22% |
| Liker dem, men har dessverre ikke selv |
|
10 | 4,61% |
| Liker dem, men ville ikke gått med dem selv |
|
3 | 1,38% |
| Liker noe av det |
|
97 | 44,70% |
| For søte og snuppete for min smak |
|
36 | 16,59% |
| Liker ikke |
|
14 | 6,45% |
| Kunne aldri brukt penger på så dyrt tøy |
|
48 | 22,12% |
| Småpike-tøy, ser ut som noe 7-åringen kan gå med |
|
22 | 10,14% |
| Kjerring-tøy |
|
24 | 11,06% |
| Annet |
|
5 | 2,30% |
| Hva for no'? / Dustepoll |
|
12 | 5,53% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 217. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene; OddMolly, Cream og ChillNorway?Liker mye chill og cream. Odd molly synes jeg stort sett ikke er fint. har noe chill og noe cream.
|
|
|
#42 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg synes stilen er for "søt" for meg. OM liker jeg endel av, men snittet er ikke godt for meg. jeg ser unektelig ganske gravid ut og det er jeg ikke gira på å betale flere tusen for å gjøre.
|
|
|
#43 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg synes noen av dem er fine, men de er ikke helt min stil.
|
|
|
#44 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Sorry, men det blir litt kjedelig for meg altså. Jeg er litt mer ... flamboyant.
|
|
|
|
#45 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg har hatt et par-tre Odd Molly-plagg av den mer nøytrale sorten, men det er utrolig mye av det som ikke er min stil. Kvaliteten er heller ikke i samsvar med prisen. Noen av strikkeklærne syns jeg er veldig fine. Sist redigert av Filifjonka : 17-01-11 kl 09:17. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg liker noe fra OM og har hatt endel bluser og strikkajakker. Chill liker jeg ikke noe særlig, har ikke kjøpt noe av det. Cream: har kun hatt en kjole derfra, synes det også blir mye blonder og pus.
|
|
|
#47 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg svarte at jeg liker noe, da jeg nettopp kjøpte en OM-tunika brukt her inne, men generelt er det ikke så veldig min stil. Jeg er mer konservativ i snittet, og liker klær som bærer preg av litt eldre stilepoker. Men enkeltplagg kan jeg like ja. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Pauset
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg er faktisk veldig positivt overrasket over kvaliteten til Chill. Jeg har brukt den ene kjolen jeg har _mye_ og det syns knapt. Er noe annet med HM-kjolene jeg kjøpte på samme tid. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
intro
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?
Ja, det utsagnet der kan du godt få dukke for!
|
|
|
|
#51 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jo, jeg ser den, Elinblu, og føler derfor for å legge til: disse klærene kan være utrolig lekker på andre, men jeg kler dem ikke noe særlig. (Bortsett fra OM-strikkejakka mi, den kler jeg. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
maler
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg synes det blir litt snålt å skjære alle de merkene over samme kam også, de er jo slett ikke like. Men det er klart, de har tunikaer alle tre. Der stopper også likheten.
|
|
|
#53 |
|
Passiv
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg synes de er kjempefine på andre, men det er lite av det som passer på meg. |
|
|
|
#55 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?
Dette er det jeg også mener.
|
|
|
#56 |
|
lykkelig
|
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg er veldig glad i Chill og noe fra Cream. Spesielt underkjolene og en og annen kjole. OM og resten av kolleksjonen til Cream blir for mye blonder og dill for meg. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg liker Chill, men kjøper det ikke. Altfor dyrt for såpass enkle kjoler. Bedre å sy seks slike selv for prisen man kjøper en.
|
|
|
#58 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Liker noe av det, men synes hvertfall Chill og OM er overpriset i forhold til hva man får. Chill bruker jeg mer som alternativ til trenings hjemme, kosetøy, så der har jeg en jakke og bukse sak som jeg fikk til bursdag og en kjole jeg kjøpte her inne. Jeg har kun tre OM plagg igjen i garderoben min nå, har hatt mer, men når det begynte å bli overhengende fare for å møte fler på jobben i helt likt antrekk så solgte jeg unna til venninner. Har nå en helt enkel bluse som er fin til jeans, knallgrønn kåpe og en silkekjole i flere farger som jeg har på type julebord o.l. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?Jeg har OM, for det meste kjøpt brukt. To strikke jakker, en tunika og to vidt forskjellige kjoler. Har kjøpt de fordi de var spesielle og kler meg. Jeg får mange komplimenter når jeg bruker de.
|
|
|
|
#60 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hva synes du om klesmerkene OddMolly, Cream og ChillNorway?OM har enkelte plagg jeg godt kunne hatt (men ikke så fine at jeg har villet kjøpe dem), men jeg liker en enklere stil og misliker for mye rysjeblondepynt. Cream er litt for rotete for meg, synes ikke kvaliteten er så super heller. De har sikkert plagg jeg kunne likt, men jeg har ikke vært fristet til å lete etter det. |
|
|
|
![]() |
|
|