Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ønsketråd - vår!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-11, 21:41   #141
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

NOen som har prøvd denne, og vet hvordan den er i str??
Jeg vipper liksom mellom 2 og 3 i OM,.

Jeg har den i str. 3. Den er ikke stor i str.

Gammel 12-01-11, 21:42   #142
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg har den i str. 3. Den er ikke stor i str.

Ok, takk!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 21:45   #143
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har sluppet....

C og venner er jo i Oslo, så jeg må jo plusse på porto uansett.

Sendte mail til posten om den ene her en dagen. Pakket inn som personlig gave og da skrev de at de hadde oppdaget at denne personen/firma og hadde de under oppsikt. Men sikkert ikke alle som blir fortollet uansett. Må jo bare ta sjansen.

Gammel 12-01-11, 21:48   #144
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Sendte mail til posten om den ene her en dagen. Pakket inn som personlig gave og da skrev de at de hadde oppdaget at denne personen/firma og hadde de under oppsikt. Men sikkert ikke alle som blir fortollet uansett. Må jo bare ta sjansen.

Ja, om jeg skal få den sendt fra Oslo tar de fort opp mot 200 for å sende den "sikkert". Det blir da 2000 kr for kjolen.
Dansk mva er 299 kr, som blir trukket fra. OM jeg må betale når jeg får den så havner jeg uansett ikke over 2000 kr.

Gammel 12-01-11, 21:58   #145
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på om jeg har lyst på den grønne der i den mørkerosa fargen den kommer i. Dark magnolia. Men ikke nå. Om den fremdeles er tilgjengelig om noen måneder, så få jeg se ...

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 22:04   #146
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Overraskende mye fint fra Odd Molly nå egentlig. Mesteparten passer ikke fasongen min men et par tre ting jeg kunne tenkt meg. For se.

Men hvor mye bruker dere i mnd på klær?. Jeg har handla langt over mine grenser denne mnd (en chilltunika 30%, en chill kjole vår, ei Chill jakke 50% og to underkjoler fra Lisen). Men det er vel kun snakk om prioriteringer og økonomi. Syns bare det er sykt mye å bruke på klær uavhengig av inntekt.

Gammel 12-01-11, 23:36   #147
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har lagt mellom to og tre tusen siste året. Men no i januar er det null; vente på at Nessie og Karamell kjem på besøk i februar.

Gammel 12-01-11, 23:44   #148
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har sett denne i blått? :

Gammel 13-01-11, 08:59   #149
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Katta: FB sier de har fått kjolen inn i Malvik i går. De viser bilde av den brune, men det kan jo være at de har blå også. Jeg var på Carma i går, men de holdt stengt for å kunne starte salget i dag. Solsiden skulle få inn Chillvarene på fredag (i morgen), sa mannen i butikken. Ta en liten ringerunde?

Ellers har jeg "sett" den i blått på Tante Bruun i Ålesund - de sender varer.

Sist redigert av Karamell : 13-01-11 kl 20:06.
Gammel 13-01-11, 09:55   #150
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Den så jeg i bloggen til Carma i går.

Sjekk her:

http://hildecarma.blogg.no/

Har aldri handlet derfra, men jeg mener andre fra FP har handlet derfra og fått sendt?

Gammel 13-01-11, 19:02   #151
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Carma sender, ja.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 19:03   #152
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Carma er i Trondheim.

Gammel 13-01-11, 19:36   #153
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis de har på carma, trenger jeg ikke sending nei. Mulig jeg må ta en liten ringerunde ja, hadde tenkt meg en tur til malvik på lørdag nesten uansett. Nå sitter jeg litt fast i Tromsø, men på lørdag.

Gammel 13-01-11, 19:59   #154
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Hvis de har på carma, trenger jeg ikke sending nei. Mulig jeg må ta en liten ringerunde ja, hadde tenkt meg en tur til malvik på lørdag nesten uansett. Nå sitter jeg litt fast i Tromsø, men på lørdag.

Tromsø? Og det har du ikke annonsert?
Da kan du stikke innom MAS (ved Skarven og Nerstranda), for de fører CN.

Gammel 13-01-11, 20:11   #155
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syntes denne var litt kul. Noen som har prøvd den?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 20:19   #156
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg var innom MM i Malvik i dag, og de hadde den ikke i blått. Hang iallefall ikke fram. De hadde den i brunt og to lyyyse farger.

Jeg kjøpte den i brunt.

Gammel 13-01-11, 22:18   #157
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Den var knallfin!

Gammel 14-01-11, 14:47   #158
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Veldig fin!

Gammel 14-01-11, 15:31   #159
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor fant du den Nessie??

Gammel 14-01-11, 15:36   #160
Joika
Pauset

Standard

Oi. Fant denne butikken i Oslo.... skal inn der og se tror jeg. http://www.blossomfashion.no/

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.