Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-11, 17:24   #581
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Det var denne bare i mørkegrått:

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har kjøpt en fin hverdagskjole på Milde Mathilde i dag på 50 % salg, og en lilla blondesinglet til å ha inni (Fra Dranella). Også 50 %. Fornøyd. Det blir kanskje bilde i kveld.

(Den lilla tunikaen fra Dranella til 30 % ble hengende igjen, det ble også jeanstunika fra CN på 30 % :økonomisk: )

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 10-01-11, 21:28   #582
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Fint skjerf Sybil!

Den kjolen så god ut Karamell! Kanskje jeg skal stikke innom MM på torsdag, da skal jeg på DMMH på et møte. Mye salg da?

Gammel 10-01-11, 21:32   #583
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det var salg på nesten alt. Hadde håpet å finne noen nye varer, men var lite av det.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 10-01-11, 21:53   #584
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin kjole - den er vel fra Avoca, er den ikke?

Gammel 10-01-11, 22:06   #585
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

I 2011 skal jeg kjøpe meg flere hverdagskjoler!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 10-01-11, 22:20   #586
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Er man i Aberdeen må man selvagt en tur innom Clarks Med vond rygg trenger jeg gode sko som ser ok ut. Sorte sko til hverdagsbruk:

Blå som matcher veldig godt med en av Chill kjolene mine:

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 10-01-11, 23:10   #587
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Fin kjole - den er vel fra Avoca, er den ikke?

Jupp.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 11-01-11, 12:27   #588
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøpt litt fra Line of Oslo på salg

Deilig grå strikkejakke og en kjempefin hvit skjortetunika.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Line of Oslo.JPG (34,2 KB, 22 visninger)
Filtype: jpg Line skjorte.JPG (39,7 KB, 21 visninger)
Gammel 11-01-11, 19:50   #589
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Kosebukse:

Gammel 11-01-11, 20:42   #590
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Trur det er første gang eg bidrar med noko her - er ikkje den som handlar mest kle

Det er jo salg over alt jo! Hadde berre 20 minutt før bussen gjekk, men fekk med meg denne her - frå Hunkydory. Kjøpt på.. eh.. Jims? på Bystasjonen, Bergen. Halv pris (750 kr).

Syrin er ikke aktiv  
Gammel 11-01-11, 21:09   #591
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er Cream i størrelsen? Noen som vet?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 11-01-11, 21:27   #592
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg syns de er gode i størrelsen. Jeg bruker Large, og er en 42/44.

Gammel 11-01-11, 23:59   #593
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har M og de er gode i str til meg....jeg er en 38 (36/38).

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 07:47   #594
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Stort sett store, men ikke alt. Jeg har 42 i kjoler og tunika fra Cream, men opplevde at en ytterjakke var for liten i XL.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 14:51   #595
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Har kjøpt lilla noa noa puppekjole på 50 % i dag.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 15:05   #596
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Da har jeg vært inne og snoket på linkene i ønsketråden og har bestilt dette;
denne grønne..

Gammel 12-01-11, 15:14   #597
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Har kjøpt lilla noa noa puppekjole på 50 % i dag.

Denne, men i mørk lilla.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 15:18   #598
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Så fin KAramell

Jeg har shoppet en kjempedeilig chenilletopp fra Ane Mone og en brun jeans tights fra TiMo, men finner ingen på nett så jeg får ikke vist bilde.

Gammel 12-01-11, 16:03   #599
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne til halv pris:

Men enten er bildet dårlig, eller så finnes det en annen brunfarge også, for min er mye mer sjokoladebrun.

Jeg ser enorm ut i de fleste kjoler av denne typen, men denne var helt perfekt, fin fasong og akkurat passe.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 16:23   #600
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg har gitt opp jakten på den røde og bestilt lilla (på salg):

Sånn! Da skal jeg slutte å tenke rødt!

Karamell er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.