Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jeg er der jeg pleier. (Noen som vil anbefale Tyrkia?)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-11, 14:39   #81
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er der jeg pleier. (Noen som vil anbefale Tyrkia?)

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Takk for tipsene..

Hvis jeg klarer å skrape sammen nok penger så blir det dette på oss:

http://www.startour.no/feriereiser/k...on=sommer-2011

14000 kr for meg og ungene 1 uke i slutten av juni.. all inclusive.

Eh.. Der er prisene på sjopping og mat omtrent som hjemme.
Ikke billig med andre ord.
Vi har vært der en gang. Det er 5 år siden nå. Fint ja, men det gikk veldig masse lommepenger der.

Ser du har valgt All Inclusive. Da går det sikkert ikke så mye.
Vi hadde det i sommer. Det var bare helt genialt.

Gammel 10-01-11, 14:40   #82
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg skal ikke shoppe så mye.. vi skal bare nyte.. og bade..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 14:53   #83
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg sjekka hotellet Sjugger linka til her og ble rent deprimert. Tre barn gjør reisen dobbelt så dyr. Kva skal ein gjera?

Reist rutefly og lei leilighet direkte på anlegg. Jeg synes charterpriser i skoleferien er helt håpløse og horible når en har 3 barn.

Takk for tipsene..

Da var ikke det ille pris for dere. Har vært på det hotellet flere ganger og har vært veldig fornøyd. Har aldri prøvd all inclusive der, for det ble først tilbud der etter vi sluttet å reise dit. Det hotellet ble for dyrt for oss etter vi fikk 3 barn.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 15:01   #84
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Vi er også i Tyrkia i juli.

Jasså, jasså? Fnis. hvor da? Og når?

Gammel 10-01-11, 15:06   #85
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært endel i Tyrkia. Marmaris, Alanya og Side.

Marmaris og Alanya har transfere tid på 2 timer m/stopp. Side tar ca 1 time.
Side er en rolig og veldig familievennlig by iforhold til f.eks. Antalya, Alanya og Marmaris.

Vi har reist med Nazar de siste gangene. Hotellene der har høystandard og stor fokus på mye bading og soling. http://www.nazar.no/world har vi vært på 2 ganger - Jeg får neller etter 2 uker på sånne sentre, men ungene STORTRIVES. Så hvis det er for å lade batterier uten store krav til opplevelser, så er det midt i blinken. Nazar er både billigere og har mye større servicegrad enn Ving og Star Tour. Anbefales.

Gammel 10-01-11, 15:13   #86
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Vi har vært endel i Tyrkia. Marmaris, Alanya og Side.

Marmaris og Alanya har transfere tid på 2 timer m/stopp. Side tar ca 1 time.
Side er en rolig og veldig familievennlig by iforhold til f.eks. Antalya, Alanya og Marmaris.

Vi har reist med Nazar de siste gangene. Hotellene der har høystandard og stor fokus på mye bading og soling. http://www.nazar.no/world har vi vært på 2 ganger - Jeg får neller etter 2 uker på sånne sentre, men ungene STORTRIVES. Så hvis det er for å lade batterier uten store krav til opplevelser, så er det midt i blinken. Nazar er både billigere og har mye større servicegrad enn Ving og Star Tour. Anbefales.

Kan hvem som helst dra på disse senterne og bade? Vet du det?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 21:30   #87
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Takk for tipsene..

Hvilken dato er det?
Har tenkt litt selv på Kypros hvis jeg skal reise alene med barna, men du betaler vel kanskje bare for et barn siden din yngste er så liten?

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 21:38   #88
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

17 juni- 1 uke.
betaler for begge ungene, men får vanlig rabatt for 1 av ungene, og en alene med barn rabatt for nr 2.. spesiell rabatt for hotellet..

Gammel 10-01-11, 21:46   #89
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Jeg også ble akutt reiselysten. Er kypros et sted man kan dra i starten av mai?

Gammel 10-01-11, 21:51   #90
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

ja det er det tror jeg.

Gammel 10-01-11, 22:06   #91
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hm. Jeg også ble akutt reiselysten. Er kypros et sted man kan dra i starten av mai?

Vil tro det er varmt der da, ja.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 22:27   #92
Guttemammis

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Foreldrene mine har vært mye der og i fjor var to av mine kollegaer der i april og mai, kjempefin temp., som en god norsk sommer

Gammel 10-01-11, 22:30   #93
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Go girl Tyrkia er fantastisk, har vært der med barn flere ganger. Helt topp, tyrkisk mat er godt også men VELDIG varmt i juli..

Gammel 10-01-11, 22:41   #94
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh. Men skolebarn kan jo ikke ta fri i mai. Kanskje jeg skal ta på egotur med plutten?

Gammel 10-01-11, 22:44   #95
Guttemammis

Standard

Åh. Men skolebarn kan jo ikke ta fri i mai. Kanskje jeg skal ta på egotur med plutten?

Du får ta fri i forbindelse med 17.mai eller ta det i pinsen

Ellers så hørtes en egotur ganske deilig ut

Gammel 10-01-11, 22:46   #96
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Vi reiste ned 3.mai i fjor, og bodde på et hotell noen hundre meter lenger nord. Temperaturen lå mellom 25 og 30 grader alle dagene. Det var deilig og anbefales. Jeg badet til og med i sjøen, det skal være varmt for at jeg gidder det. (Det minner meg forresten om noe jeg aldri kunne skjønne da jeg var barn; at de voksne kunne være så pysete, 18 grader var da mer enn varmt nok for bading. )

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 22:47   #97
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Du får ta fri i forbindelse med 17.mai eller ta det i pinsen

:sjekker priser:

Gammel 10-01-11, 22:52   #98
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Takk for tipsene..

Det er et kjempefint anlegg, kan absolutt anbefales Med all inclusive trenger det ikke gå så mye penger utenom heller, for Kypros er ganske dyrt.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 22:55   #99
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Nå vurderer jeg alvorlig å reise ned med seksåringen, enten i syttendemaiuka eller i pinseuka. Jeg tror faktisk jeg gjør det dersom noen blir med.

Gammel 10-01-11, 23:20   #100
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Åh, Callisto er kjempefint!
Vi var der i mai da lillebror var rett under 2 og det var så fint med bassengområdet som var så stort område som er helt grunt og lett oversiktig med små barn. Gled deg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:36.