Sv: En undersøkelse om hår
Vel så viktig som langt eller kort er den frisyren man velger i forhold til ansikt og kropp.
Jeg legger sjelden merke til godt voksne damer som ikke er fine med lengde på håret - kanskje fordi det er så få av dem? Og kanskje fordi de som velger lengde på håret tar vare på det? Jeg synes de med lengde på håret ser yngre ut jevnt over. Men jeg tenker ikke ned til rumpa - skulderlengde er fint til mange.
Det jeg legger merke til, er at mange godt voksne damer velger en ukledelig kort sveis. Det er langt fra alle (kanskje de færreste?) som kler helt kort. De som har aniktsform til det og får en typete sveis, er gjerne helt smashing. Men om man har et ansikt som ikke er så nett, og velger kort&praktisk, ser man gjerne veldig kjønnsløs og døll ut. Mange i denne kategodien hadde blitt utrolig mye mer nette og feminine med noen cm ekstra og en liten vipp eller bøy nederst.