![]() |
#681 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Doktor Proktor og verdens undergang. Kanskje. |
![]() |
#683 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser Marikken og Junibakkens Pims, men jeg klarer ikke å si Marikken, så da blir det Madikken.
#684 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jentungen og jeg er på Harry Potter-bok nr 7, Harry Potter og Dødstalismanene. Bare litt over 100 sider igjen...
#685 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Den unge mannen (2005) og jeg er halvveis i Harry Potter og de vises stein!
#686 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser Harry Potter og Føniksordenen. Den har vi slitt med en god stund, så vi gleder oss egentlig til å bli ferdig. Jeg husker ikke at den var så tung å lese da jeg leste den for meg selv. |
![]() |
![]() |
#687 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi har akkurat begynt på Tonje Glimmerdal av Maria Parr her.
Denne lånte vi på lydbok fra biblioteket(mener det var fire forskjellige historier på lydboken), 5-åringen digget den.
#688 |
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Doktor Proktors tidsbadekar leses her i huset.
#689 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Svein og Rotta og noe hestegreier (husker ikke nøyaktig tittel). |
![]() |
![]() |
#690 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?I kveld: Den lille helten og kattekidnapperen
![]() |
#691 |
snur
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Å, den er fin. Skikkelig morsom og med handling. Både vi voksne og ungene elsket den når vi hørte den på lydbok i sommer på biltur. Bør leses på klingene sunnmøring for ekstra effekt
#692 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?I dag var det Rampete Robin møter dronningen. |
![]() |
![]() |
#693 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?:snufs:
#694 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Nå leser andreklassingen og jeg Doktor Proktor og verdens undergang. Kanskje.. Femteklassingen og jeg leser Agnes Cecilia. Dvs, hun leser til meg, ikke omvendt.
#695 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Jeg sier det samme. Og så griner jeg så fælt av den boka. Ler og griner om hverandre.
#697 |
kamerat
|
Jeg grein i første kapittel, og så kan det vel komme til å holde hardt i siste også. Og sjuåringen gråt fryktelig da det så ut til at Tengil skulle rappe hesten til Kavring. Gøy for hele familien.
#698 |
Glamorøs
|
Jeg skjønner hva du mener. Jeg er veldig glad for at jeg greier å leve meg slik inn i fantasiverdener. Sønnen min er ikke slik at han gråter i øyeblikket, han er mer typen som har det kvernende i hodet, og kan begynne å gråte lenge etterpå. Det er litt verre.
#700 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi prøver oss på en samlebok med Pippi-historier. Det blir litt langt for minsten, men snuppa følger spent med. Minien har dessuten ca tusen spørsmål per side, og det blir en smule slitsomt i lengden.
|
|