Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-11, 17:00   #12
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Takk for svar, Dronningen og Maverick! Jeg ser at den kommer godt ut i en del tester, så jeg tenker det blir bra, jeg. Vi har ikke bil, og den skal stå i underetasjen og trilles rett inn, så det er ikke noe stort problem hvis den er tung. Får evt. se det an hvis det blir tungt å ta den med på buss og slikt. Gidder i hvert fall ikke kjøpe når vi ikke må, hildrane så dyrt det er med alt sånt.

At den ikke nevnes i en tråd om vogn-nyinnkjøp, trenger jo ikke bety at den ikke er en helt utmerket vogn å bruke. Bare at hvis man skulle brukt tilsvarende beløp på ny vogn i dag, som det en Quinny koster ny, ville man helt klart valgt noe nyere og lettere og mer funksjonelt.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.