![]() |
#661 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Her går det i Bli kjent med søte dyr og Bli kjent med tøffe biler og sånt noe, og jeg gleder meg til vi kan lese noe som er litt mer spennede for mor.
![]() |
#662 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Nå holder vi på med siste bok i serien "mørket kommer" av Susan Cooper. |
![]() |
#663 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Lokes skatt for de eldste. Sist redigert av Turte : 15-11-10 kl 12:44. |
![]() |
![]() |
#665 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Oles skitur
#666 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Nå er vi på "Mysteriet i Venezia", av Bjørn Sortland tror jeg det var. Den fenger ikke like mye som Doktor Proktor, så jeg tror jeg må kjøpe ny Doktor Proktor bok.
#667 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
:
#668 |
I endring
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi er inne i den nye Doktor Proktor boka og den er meget spennende for 6åringen, men tale/skrivefeilene krever litt ekstra forklaringer da vi snakker med de feilene som er nevnt.
#669 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Vi leser også Bli kjent med søte dyr til lillesøster. |
![]() |
![]() |
#671 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?For storesøster leser me Charlie og sjokoladefabrikken (for 2. gong), og for lillesøster går da stort sett i div. julabøker som Mamma Mø og Kråka feirer jul, Den lille julenissen osv.
#672 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi har lest ferdig Marikken og har begynt på Den store juleboka.
#673 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Den store juleboka, samt Pulverheksa og julenissen. |
![]() |
![]() |
#675 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Lillesøster og jeg leser "Ella og de andre" sammen for tiden. En slags kloning av den franske klassikeren "Petit Nicholas", men denne er finsk. Veldig morsom og fenger absolutt 7 åringen min. Vi leser for hverandre. En side hver. |
![]() |
![]() |
#676 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Nå har vi endelig beveget oss ut av Mummidalen for en stund. Nå før jul og i julen har det gått mye i "Snekker Andersen og Julenissen" og "Teskjekjerringa på julehandel", men også bøkene om "Den lille redningsskøyta Elias".
#678 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Rampete Robin får lus. Jeg har ikke lest noen av disse før, men datteren min har hørt dem på skolen, så da måtte vi prøve dem. |
![]() |
![]() |
#679 |
Sviiisj!!
|
Hassel har hoppet over hele pekebokstadiet. Det er først nå når han snart er tre år, at han har begynt å sette pris på en god historie. Fortrinnsvis om Thomas og vennene hans.
#680 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser Brødrene Løvehjerte. Stor suksess og åndeløs spenning!
|
|