Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

To-dagers cruise til Kiel med en tre-åring

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-11, 20:55   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To-dagers cruise til Kiel med en tre-åring

Ungene mine også liker den båten veldig godt. Liker den best i skoleferien for det skjer så mye for unger, men vi var en tur før jul her og de koste seg veldig da også. Men da var vi mange i familien som reiste sammen så de hadde jo litt med en del kjente å gjøre. Ungene mine synes det er stas å kjøre heis på den båten også, så det blir noen heisturer i løpet av turen, i glassheisen. Badelandet er oversiktlig og greit, så vi pleier å ta en tur dit selv om det er dyrt. I Kiel så går vi inn til kjøpesenteret og tar heisen rett opp i 2.etg. Så går vi bortover til vi kommer til lekebutikken som ligger under C&A. Der elsker de og titte. De har mest leker for mindre barn der egentlig, men det er masse som kan prøves og trykkes på. (Og jeg får vært på C&A og handlet barneklær etterpå). Showene på kvelden på båten liker også ungene mine godt og 4-åringen også, så kan godt hende en 3-åring også synes det er stas.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.