Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Trenger noen tips

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-07, 21:01   #7
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger noen tips

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

OBS har godt utvalg, men fersvarene er ofte av laber kvalitet og mye må kastes. Jeg kjøper oftest grønnsaker og frukt og andre fersvarer på Meny Indre havn, og hamstrer tørrvarer hvis jeg er på OBS. Meny Indre havn har etterhvert fått et ganske stort utvalg av økologiske grønnsaker som har god kvalitet. Frukten syns jeg ikke er bra nok foreløpig med unntak av Max Havelar-bananene som er veldig gode.

Var på Obs i går og ble skuffet over kvaliteten på grønnsakene ja synd ! Alltid kjøpt Max Havelaar bananer på Meny de er passe store og kjempegode. Får vel hamstre tørrvarer på OBs og kjøpe grønt på Meny jeg også. Så på frukten der i dag og den var like laber som hos OBS, men ok grønnsaker i allefall. Begynner å vurdere om jeg heller brude abbonere på ei kasse....

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.