Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Nyttårsaften, legge seg før midnatt? (Voksne)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-11, 15:26   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsaften, legge seg før midnatt? (Voksne)

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, hvis du kan klare det, så er jo det en fin filosofi. Jeg var der før. Mange omstendigheter de senere årene har gjort at jeg er svært sårbar for søvnmangel og ikke minst -tidspunkt. Jeg gidder ikke ødelegge meg for enhver pris. For jeg blir faktisk syk, og ikke alle skjønner det. I går la jeg meg halv to, og ja, det var verdt det, selv om jeg ikke fungerer i dag overhodet.

Hvis man blir syk av det, er det selvfølgelig en helt annen sak.

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg er bare veldig fremmed for tanken på at små endringer i hverdagsrutinen kan være så voldsomme greier for folk.

Konstaterer bare at jeg er glad for at jeg ikke har det sånn selv. I min verden er virker det bare veldig lite livsbejaende og festlig.

Men det er neppe noe å diskutere egnetlig - og heller ingenting man trenger å komme til enighet om.

Jeg synes folk som ikke liker å reise, er kresne i matveien, må ha alt planlagt ned til minste detalj og ikke takler forandringer også er sære.

.

Jeg har mennesker i nær omgangskrets som nærmest går over lik for at barna aldri skal strekke leggetiden med en halvtime. F.eks. Litt irriterende når det meste i livet skal styres ut fra klokkeslett og rutiner, men også litt morsomt. (For meg, that is. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.