|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?
Er det rart at jeg ikke har noe å ha på meg?
![]() |
#42 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Vi pynter oss vi, selv om det er "bare" oss.
![]() |
#44 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klart det!
Du og jeg Nolo.
![]() |
#45 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Jeg skal på fest for første gang på jeg vet ikke hvor lenge. Det blir sort kjole med fint tilbehør tenker jeg. Også har jeg akkurat kommet på at jeg må vel få unna hårene på leggene som har fått vokse villt i høst. Aua! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldens antrekk?Jeg skal pynte meg! Skal til et vennepar med unger, men liker å pynte meg på nyttårsaften.
![]() |
#47 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Jeg skal ha på det jeg hadde på på julaften en grå tunika. Jeg bytter ut tightsen, den jeg hadde på julaften var går, i dag blir det en svart.
![]() |
#48 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldens antrekk?Kari Traa ullundertøy (det er faktisk kjempeflott), ullstillongs og ullgenser. Barna ullundertøy og daffedress. Mannen - eh, ikke sikker.
![]() |
#49 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?En sort lang enkel kjole - stæsjet med mengder glitter og stas (ihvertfall hvite perler)
![]() |
#50 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Jeg skal pynte meg, og gleder meg til det. Hadde det bare vært oss, hadde jeg også pyntet meg. Det blir en annen stemning, og ikke fullt så lett å deise ned i hver sin ende av sofaen da. Nyttårsaften har jeg ingen kvaler forbundet med, men jeg husker for to år siden, da begge vi voksne var syke og bare gledet oss til alt bråket var over så vi kunne få spy i fred.
![]() |
#51 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldens antrekk?Aner ikke, men jeg står mellom et par-tre kjoler. Kjøpt her inne fra Canisa og Avatar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Peppy!
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?I kveld blir det en svart kjole i str Uhørt Grunnet Lang Juleferie og pene støvletter, som byttes ut med sølvpumps i løpet av kvelden. Nytt perlekjede rundt halsen og dingledangleøredobber. Og 509 på neglene, fordi de er for korte til den knallrosa jeg hadde planlagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Introvert textrovert
|
Jeg skal også ha på meg denne, bare at min er svart der denne er grå og grå der denne er rød. Tror jeg.
![]() |
#55 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Det vet jeg ikke enda.
![]() |
#56 |
kamerat
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Jeg skal ha på meg den rosa og mørkelilla yndlingskjolen min. Verdens minste bilde:
![]() |
#58 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
kamerat
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Ja, det der er naturligvis meg, Dragen.
![]() |
|
|