Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kveldens antrekk?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-10, 13:28   #41
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kveldens antrekk?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Litt usikker på hva jeg skal ha på meg jeg.
Står mellom omslagskjolen fra Canisa, sort skjørt og bluse fra CAnisa eller en sort kjole, eller den rosa ullkjolen fra i fjor på NoaNoa.
Skulle lakkert neglene, men prioriterer nok en liten blund isteden.

Er det rart at jeg ikke har noe å ha på meg?

Jeg har ikke bestemt antrekket enda, men vi pynter oss på nyttårsaften selv om vi skal være hjemma, bare oss fem.

Gammel 31-12-10, 13:28   #42
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Vi pynter oss vi, selv om det er "bare" oss. Men det blir litt sånn på sparket-pynting, så jeg har ikke lagt noen plan så langt.

Gammel 31-12-10, 13:29   #43
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Nå blir vi vel bare hjemme, med sjuke barn, men litt pynt går an likevel.

Denne skal jeg også ha på meg. Med tyllskjørt under. Men ikke syke barn.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 13:43   #44
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Pynter dere dere ikke når dere skal feire hjemme?

Klart det!

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jo, selvsagt. Sort kjole og rød strømpik, tenker jeg.

Du og jeg Nolo.
Far i pen bukse og skjorte, W i svart bukse og pen skjorte, lille E skal nok ha på seg noe med paljetter, kjenner jeg henne rett!

Gammel 31-12-10, 13:46   #45
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal på fest for første gang på jeg vet ikke hvor lenge. Det blir sort kjole med fint tilbehør tenker jeg. Også har jeg akkurat kommet på at jeg må vel få unna hårene på leggene som har fått vokse villt i høst. Aua!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 13:47   #46
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg skal pynte meg! Skal til et vennepar med unger, men liker å pynte meg på nyttårsaften.
Skal ha på dyp blå, ermeløs kjole til knærne. Pene smykker til, og sorte strømper og høyhelte sko. Skal også ta meg bryet med å bølge til håret mitt også.

Gammel 31-12-10, 13:50   #47
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal ha på det jeg hadde på på julaften en grå tunika. Jeg bytter ut tightsen, den jeg hadde på julaften var går, i dag blir det en svart.

Gammel 31-12-10, 13:57   #48
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Kari Traa ullundertøy (det er faktisk kjempeflott), ullstillongs og ullgenser. Barna ullundertøy og daffedress. Mannen - eh, ikke sikker.

Vi skal bare være oss fire, og spise hummer og kreps og drikke champagne (bortsett fra minsten som ikke liker slikt). Gleder meg !

Gammel 31-12-10, 14:31   #49
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

En sort lang enkel kjole - stæsjet med mengder glitter og stas (ihvertfall hvite perler)

Når klokkene ringer det nye året inn ikler jeg meg en varmedress, lue, votter og sorelsko.

Gammel 31-12-10, 14:43   #50
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal pynte meg, og gleder meg til det. Hadde det bare vært oss, hadde jeg også pyntet meg. Det blir en annen stemning, og ikke fullt så lett å deise ned i hver sin ende av sofaen da. Nyttårsaften har jeg ingen kvaler forbundet med, men jeg husker for to år siden, da begge vi voksne var syke og bare gledet oss til alt bråket var over så vi kunne få spy i fred. Da var det kosebukse og svett t-skjorte det gikk i.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 14:44   #51
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Aner ikke, men jeg står mellom et par-tre kjoler. Kjøpt her inne fra Canisa og Avatar.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 14:50   #52
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Er det rart at jeg ikke har noe å ha på meg?

Gammel 31-12-10, 14:50   #53
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I kveld blir det en svart kjole i str Uhørt Grunnet Lang Juleferie og pene støvletter, som byttes ut med sølvpumps i løpet av kvelden. Nytt perlekjede rundt halsen og dingledangleøredobber. Og 509 på neglene, fordi de er for korte til den knallrosa jeg hadde planlagt.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 14:59   #54
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Nå blir vi vel bare hjemme, med sjuke barn, men litt pynt går an likevel.

Jeg skal også ha på meg denne, bare at min er svart der denne er grå og grå der denne er rød. Tror jeg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 15:06   #55
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Det vet jeg ikke enda.

Gammel 31-12-10, 15:13   #56
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ha på meg den rosa og mørkelilla yndlingskjolen min. Verdens minste bilde:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 15:13   #57
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skal besøke ei venninne med et par andre familier, men det er en stille og rolig kveld. Skal ha på en brun ullkjole med genser under, svarte ullstrømpiser og tøfler

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 15:16   #58
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg skal ha på meg den rosa og mørkelilla yndlingskjolen min. Verdens minste bilde:

Har du slanket deg?

Jeg skal ha lilla kjole. Enten den lilla mønstrede, eller den lilla ensfargede. Jeg tror det blir en ensfargede, jeg er nemlig fortsatt fornøyd med at noen fra beste vestkant trodde det var en eksklusiv silkekjole.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 15:21   #59
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det der er naturligvis meg, Dragen.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 15:22   #60
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Joggebukse og god genser, både jeg og mannen er syke.
Så her blir det ingen feststemning, vi skulle egentlig vært på besøk hos svoger og svigerinne men sånn ble det ikke.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.