|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
intro
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?
Eller så kan du skaffe deg et bredt utvalg i halvpene sko med myke såler og 3-5 cm høy hæl. Det kjenner jeg visst noen som har gjort.
![]() |
![]() |
#24 |
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldens antrekk?Jeg vet virkelig ikke..... Jeg må vel gå igjennom klesskapet
![]() |
#25 |
Håpefull eller håpløs....
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldens antrekk?MEN! jeg skal ha på meg nye sko
![]() |
#27 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?
Jo, selvsagt. Sort kjole og rød strømpik, tenker jeg.
![]() |
![]() |
#30 |
Tatt på
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Burguder strikket tights og sort tunika tenker jeg det blir. Og så melder jeg meg frivillig til å være inne for å passe på sønnen på 11 måneder som etter gårsdagen å dømme kommer til å bli litt skremt av all smellingen.
![]() |
#31 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Skal bort, men skal ha med Amanda, så da blir det lufteturer ut titt og ofte, så stivpyntes skal jeg ikke. Tenkte rett og slett å ta på meg den nye lyseblå Odd Molly tunikaen med mørkebrune tights under. Ny den også, fra Sisley. Tenker jeg. Må ha noe som er komfortabelt. Dessuten er jeg rett og slett ikke i form. Så jeg kjører bil også.
![]() |
#32 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldens antrekk?Jeg går for CN-kjole tror jeg. Litt forkjøla, og orker ikke fryse. Så får kjolen jeg hadde tenkt å ha på henge i skapet til neste år. Sist redigert av Ina : 31-12-10 kl 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldens antrekk?Jeg grubler mellom en strikkekjole fra Bruuns Bazaar og silkekjole fra Jeff Gallano. Begge med sort glinsetights fra Designers Remix. Pumps i sort eller rødt.
![]() |
#34 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldens antrekk?Den lille sorte pent drapert over en 33 ukers tvillingmage. Elefantben på stiletthæler er ikke flatterende (eller fysisk mulig), så jeg får gå i strømpelesten.
![]() |
#35 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kveldens antrekk?Tja, si det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Her blir det antrekket fra julaften, men jeg bytter ut perlene med bling-bling smykker. Og så har jeg kjøpt pynt til håret.
![]() |
#37 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Kveldens antrekk?Klukkakjolen med en bomullstopp inni og tights under, vi skal kose oss hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kveldens antrekk?Jeg er hjemme med to syke barn, så tipper det blir hverken festmiddag eller pynting på meg, får se an formen til eldste først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kveldens antrekk?Enten gravidkjolen jeg brukte på julaften (finner ikke bilde av den) eller svart ullkjole fra Milker (som egentlig er ammekjole). Vi skal bare være hjemme vi også, men det blir litt pyntings likevel.
![]() |
|
|