Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-10, 16:18   #21
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Er det ikke det hun gjør da?

Ref. Isets tråd tror jeg.

Gammel 28-12-10, 17:44   #22
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Da forstår jeg.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 20:05   #23
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sendte en mail til øverste hold i går. Fikk følgende svar i dag.

Sitat:

Hej LilleT,

Jag heter Jenny och arbetar som landsansvarig för vår norska kundservice. Jag har fått ditt mail skickat till mig och ska försöka hjälpa dig på bästa sätt.

Då din order skulle skickas från oss den 19.12 uppstod ett tekniskt fel på vårt lager då en av varorna i ordern inte fanns inne, hela ordern avbeställdes därför och lades upp på nytt.

Vi beklagar verkligen att du inte fick ordern i tid till julen samt att du inte informerades om det inträffade. Vi anser inte heller att en kompensation på 29 kr är tillräcklig med tanke på det inträffade och vill istället kompensera dig med en rabattkod på 100 kr som du kan använda till en kommande beställning hos oss. Denna rabattkod liksom övriga rabattkoder hos oss är giltig i sex månader, beskedet om att den tidigare rabattkoden var giltig i 30 dagar var dessvärre felaktigt.

Om du önskar returnera din order eller om du har andra frågor är du varmt välkommen att kontakta mig direkt så ska jag hjälpa dig vidare.

Med vänliga hälsningar
Jenny Ströhm

Gammel 29-12-10, 20:10   #24
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Hvorfor i alle dager skal kompensasjonen hele tiden forutsette og kreve at du faktisk gidder å bestille der en gang til?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 20:13   #25
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Hvorfor i alle dager skal kompensasjonen hele tiden forutsette og kreve at du faktisk gidder å bestille der en gang til?

Akkurat det irriterer meg også. Jeg antar det er for mye bry for dem å gjøre om på fakturaen som allerede er skrevet? Samtidig tror jeg ikke at jeg gidder å gjøre noe mer med dette nå. Nå beklager de i alle fall.

Gammel 30-12-10, 15:51   #26
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Akkurat det irriterer meg også. Jeg antar det er for mye bry for dem å gjøre om på fakturaen som allerede er skrevet? Samtidig tror jeg ikke at jeg gidder å gjøre noe mer med dette nå. Nå beklager de i alle fall.

Gjøre om på fakturaen er nok ikke så lett nei. De har kanskje ansatt et utenforstående firma for å ta seg av faktureringen og delkrediteringer er da tilnærmet umulig. Kjenner til dette fra min jobb nemlig.
Men du kunne godt krevd å få pengene på konto, slik at du selv kunne bestemme om du vil handle derfira mer eller ikke.

Gammel 30-12-10, 16:04   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Hø? Mener du Fibis tråd?

Gammel 30-12-10, 17:37   #28
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det der er vel ingen kompensasjon. Jeg ville kansellert bestillingen.

Blir litt som når jeg ble matforgiftet på Tusenfryd. Jeg var HELT SIKKER på at det var der jeg ble forgiftet (spiste ikke noe annet før jeg kom dit og heller ikke etter). De blånektet men skulle kompensere da.. med MATKUPONGER!

Disse skulle sendes i posten, men de dukket heller ikke opp. Ikke så nøye egentlig, for det var vel det siste jeg kunne tenkt meg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 16:48   #29
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hø? Mener du Fibis tråd?

Poteto potato. Jeg forsto iallefall hvilken tråd hun mente.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 16:54   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaja, jeg ble bare usikker på om det var snakk om en eller annen tråd JEG hadde laget.

Gammel 31-12-10, 19:38   #31
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noe slikt hadde jeg ikke funnet meg i. Jeg hadde bedt dem reise og ryke med hele bestillingen.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.