Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hull på T2H vinterbukse

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-10, 15:38   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hull på T2H vinterbukse

Jeg har funnet kvittering og klagd. De skylder på slitasje; "barn sliter så ulikt". Jeg kranglet med dama i 20 minutter, særlig på hull langs sidene (blir hull i parallell med sømmen, der hvor det er hardt stoffskille under), som hun sa: "det gnisser når man går" hvorpå jeg sa at hvis en normal femåring ikke kan gå i 3 uker uten at det blir hull, må det være noe galt.
Vel, hun skulle ringe representanten og ta kontakt. Jeg var ganske klar på at jeg kom til å ta det videre og aldri kjøpe Ticket igjen hvis jeg ikke fikk noe gehør.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.