Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vinterdresser og holdbarhet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-07, 15:30   #20
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterdresser og holdbarhet

Jeg forventer at dressen holder minst en sesong nå som eldste snart er 5 år. Den Beaver-dressen vi kjøpte har nå holdt i 1 sesong og ser ut som den kan brukes en sesong til hvis lengden holder.
Han er ikke en spesielt forsiktig gutt, klatrer og sklir, så dressen får prøvd seg. Veldig fornøyd med Beaver. Hadde en av merket Leketøy året før, den var vi også veldig fornøyd med, lett og ledig, samtidig varm og slitesterk.
Dressene vi har brukt fram til 3 år blir nå brukt til minste, og de kan brukes til både et, to og tre barn til, de sliter jo ikke sånn. Minste er snart to år og liker seg ikke godt ute, så det er vel null slitasje på den arvede dressen hennes som jeg ikke husker merket på. Alle dressene av varierende merker fra storebror holder fint til lillesøster.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.