Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Ny utfordring på Elixia

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-10, 17:03   #11
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Hvordan var ELIXIA shape? (Jeg er skeptisk til at de skal flette inn kostholdsråd i en 30 minutters styrketime ... )

Selve treningen var grei nok. Kjenner det i magemusklene! Men jeg synes 30 min er for kort. Da hadde jeg måttet ta en annen saltime/sykling eller styrketrening i tillegg. Jeg tviler på at jeg kommer til å delta på flere timer, men det er først og fremst fordi tidspunktene passer dårlig inn i vår timeplan.

Jeg tviler på at det blir så veldig dyptgående kostholdsråd. Det i dag var bare at man bør spise 3-4 ganger for dagen og ikke bare f.eks en gang pr dag- for da vil kroppen gå i sparemodus. Leste omtalen som står øverst på timeplanen og der står det enkle kostholds- og treningstips. (Min utheving.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.