Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

På julaften skrive opp hva man får fra hvem?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-10, 01:34   #6
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På julaften skrive opp hva man får fra hvem?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg skriver opp alt.

Det handler om at vi totalt sett får mange gaver, og at jeg er temmelig kontrollfrik og ikke holder ut tanken på at jeg noen gang skulle glemme hvem vi fikk hva fra.
Enkelte slektninger er veldig opptatte av om genseren passet eller om gaven var for kjedelig og sånt, og da synes jeg det er ren og skjær høflighet å svare ordentlig.
I dag snakket jeg med bestemoren min på telefon, og fortalte henne at "Brun elsker puslespill og at vi puslet begge drage-puslespillene sammen etter frokost. Hvit ble veldig glad for dagboken, og har lyst til å begynne å skrive i den når hun blir bedre til å skrive små-bokstavene. Appelsinmannen ble glad for ullsokkene, og Appelsin trenger alltid hvite duker. Tusen takk for alt sammen"

Forresten har mange for (u)vane å pakke to ting inn i to gaver (fra samme person), det kan lett gjøre meg forvirret i en ellers hektisk gaveåpningsseanse og mang en gang har notatene reddet mitt pliktoppfyllende sinn.

Jeg lagrer listene sammen med hva vi selv har gitt bort samme år også, veldig greit å ha oversikten syns jeg.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.