Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tar dere sjansen på å handle fra pompdelux på salget?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-10, 11:53   #81
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar dere sjansen på å handle fra pompdelux på salget?

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Lurer jeg på også..

De trakk hele beløpet jeg handlet for fra konto med en gang jeg hadde handlet, 48 dager (eller om det var mer?) senere fikk jeg varene, minus undertøy som visstnok holdt dårlig kvalitet. Fikk aldri tilbake pengene for det, ei heller lovet portokostnad, som jeg skulle få som plaster på såret for lang ventettid. Det var mye ekstra arbeid, finregning og frem og tilbake, men pengene fikk jeg aldri. Så gadd jeg ikke mer etter x-antall telefoner og mailer. Jeg handler hvertfall ikke der mer.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 20:50   #82
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Tar dere sjansen på å handle fra pompdelux på salget?

Fikk bestilling nr. to i posten i dag. Også denne gang gikk det under en uke. Og du verden så masse fine klær

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 21:50   #83
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tar dere sjansen på å handle fra pompdelux på salget?

Jeg har handlet der tre-fire ganger, og er veldig fornøyd.

  Svar med sitat
Gammel 23-12-10, 13:07   #84
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar dere sjansen på å handle fra pompdelux på salget?

Hadde ingen problemer sist, og i dag ble visst fristelsen for stor gitt. Så nå håper jeg på levering av en stor pakke i romjulen. Datteren elsket dunkåpen i gull, og selv om hun har en lilla kåpe allerede håper jeg denne er akkurat så varm som den ser ut som, og egner seg bedre til selskapsbruks i den kulden som har vært her i det siste.
Håper jeg blir like fornøyd denne gangen.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no