|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Haster - termokopper til 100-lappenHer sitter jeg og føler meg helt i zen når jeg plutselig innser fakta. Jeg har samlet inn penger fra foreldrene i barnehagen for å kjøpe presang til de ansatte. Da er det kanskje på sin plass å faktisk kjøpe en presang også, kanskje?
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Haster - termokopper til 100-lappenDisse koster 125: http://www.smarterehverdag.no/index....d=828&search=0
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Haster - termokopper til 100-lappenOg denne, fra Bodum, koster 99: http://www.hegdehaugen.no/webshop/pr...ariation=61915
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster - termokopper til 100-lappenDe har noen til 75 på Åhlens: http://www.ahlens.no/norway/aktuelle...vere_pris.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster - termokopper til 100-lappenJeg var innom Kitch´n på Aker Brygge for å kjøpe thermokopper fra Bodum på tilbud, men de var selvsagt slutt den dagen (torsdag). De hadde dog en annen type som var enda rimeligere. Tror Bodumkoppen ligger på 129,- og den andre enda billigere.
![]() |
#7 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Haster - termokopper til 100-lappenHvordan termokopper da? Innekopper eller ut på tur kopper? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Haster - termokopper til 100-lappen
Og der hadde Skilpadda svart før meg, og lagt med link |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Re: Haster - termokopper til 100-lappenPå Jernia har de hatt tilbud på Bodum termokopper. jeg kjøpte kombo termokopp og presskanne fra bodum for 69 kroner der for to uker siden...Finner de dog ikke på hjemmesiden nå.
![]() |
#11 |
flisespikker
|
![]() Sv: Haster - termokopper til 100-lappenDe siste kan få ullhansker eller noe sånt? Så kaldt som det er for tiden, så føler jeg for å utelukkende kjøpe varme ullklær til alle jeg kjenner.
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Haster - termokopper til 100-lappenTjorven: Min link går til Hegdehaugen Jernvareforretning, den ligger midt i Bogstadveien, rett ved trikkeholdeplassen Rosenborg, og de har slike kopper. Du kan jo ringe dem for å være sikker på om de har flere inne.
![]() |
#13 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Haster - termokopper til 100-lappenHansker eller skjerf er fint |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Haster - termokopper til 100-lappen
Det er et godt poeng. Særlig gutta har tydeligvis ikke lært å kle seg skikkelig. De går rundt i skinny-jeans i utetiden, men de klager heldigvis ikke på at det er kaldt.
![]() |
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Haster - termokopper til 100-lappenIca Maxi |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Haster - termokopper til 100-lappenGod sjokolade til de tre siste.
![]() |
#17 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Haster - termokopper til 100-lappenEller kinogavekort!
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Haster - termokopper til 100-lappenStemmer også for ull til de tre siste. Enten lue eller vanter.
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Haster - termokopper til 100-lappenKonfekt. Det er knall til menn altså. Eller vin, men det er kanskje puk å gi? |
![]() |
![]() |
|
|