Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Kattespørsmål - må vi avlive kranglefanten eller hva?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-10, 15:35   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattespørsmål - må vi avlive kranglefanten eller hva?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Også hvis man har et godt omplasseringshjem til den?

Selvfølgelig....
Evt så leser du et av mine tidligere svar

Sitat:

Selvfølgelig finnes det lykkelige omplasserings historier, men for hver katt som får et nytt hjem, bor 10-15-50 på gata eller livet ut på herberg.....

Ja, det er jo enkelt å garantere.

Ja, ved å feks kjøpe en rasekatt så er sjangsen langt større...

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 15:52   #2
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Selvfølgelig....
Evt så leser du et av mine tidligere svar

Når du skriver to motstridende svar, antar jeg at det siste svaret gjelder.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ja, ved å feks kjøpe en rasekatt så er sjangsen langt større...

Står det noe i tråden om at Smilefjes sin katt ikke er en rasekatt? Det kan godt være at jeg ikke har lest tråden nøye nok, men det har jeg altså ikke fått med meg.

Gammel 20-12-10, 16:10   #3
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når du skriver to motstridende svar, antar jeg at det siste svaret gjelder.

Står det noe i tråden om at Smilefjes sin katt ikke er en rasekatt? Det kan godt være at jeg ikke har lest tråden nøye nok, men det har jeg altså ikke fått med meg.

Hvordan får til at det er to motstridende svar?
Jeg pro omplassering også for katter, men pr i dag er det en så stor overflod av katter at alle som velger avlivning, sannsynligvis gjør katten sin en tjeneste.

Hvorvidt sin katt er en rasekatt eller ikke vet jeg lite om. Men er den det vil hun neppe ha så store problemer med å omplassere den. Da vil kanskje til og med oppdretter ta den i retur. 1,5 år gamle huskatt hanner derimot, går det 30 av, på dusinet. Vi fikk sånne katter kastet etter oss da vi jaktet på katt i sommer. Bortsett fra de som driver med omplassering, for i følge dem var ikke det å bo på gård med full frihet godt nok for en katt som hadde levd deler av livet sitt på gaten....
Men det blir veldig utenfor tema.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.