Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Øisteins blyant

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-10, 22:56   #21
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.409
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øisteins blyant

Opprinnelig lagt inn av Merete, her.

men øysteins blyant har egen nettside, hadde jeg bare funnet igjen adressen :O Men jeg har bestillt rett fra den siden


http://www.oistein.com/nor


Ekstremt vanskelig å finne, jeg googlet øisteins blyant.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 22:58   #22
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øisteins blyant

Aktivitetsheftet er dei utsolgt for, på nettsidene hans. Dei er og litt trege ( i forhold til kva eg er vant med frå andre nettbutikkar )
Dette skal vera link til sidene hans, men eg kjem meg ikkje inn der no.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 23:47   #23
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Øisteins blyant

Jeg bestilte fra nettsiden i går kveld, og fikk mail i dag om at pakken er sendt. (Riktignok ikke aktivitetshefte, men det virker hvertfall som de sender kjapt nå.)

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 05:46   #24
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Øisteins blyant

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Det står at de også kan sende som brev.

Ok,så ikke det jeg får gå inn igjen,for da blir det jo lik pris å få det hjemsendt, for jeg må innom 1 bomstasjon + bensin for å komme meg til extra leker

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 08:52   #25
Merete
Superaktiv
 
Merete sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Innlegg: 310
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Sv: Øisteins blyant

Greit med googel så lenge den funker har en litt lite samarbeids villig pc

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

http://www.oistein.com/nor


Ekstremt vanskelig å finne, jeg googlet øisteins blyant.

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 21:15   #26
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.823
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Øisteins blyant

Storebror får et sånt i julekalenderen, på julaften. Jeg kjøpte det i en bokhandel (Tanum på Bryn Senter)

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 21:19   #27
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Øisteins blyant

Vi var å så han tegne i levede live i dag på Smart Club, ungene var heeeelt med!
Tror det var deres første ordentlige møte med en barne-tvhelt.
Der solgte de masse forskjellig fra Øistein, vi kjøpte tegnebøker og dvd.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no