|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?
Vi gikk for det jeg tror var det billigste som hadde filming: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=435887 - den finnes også i sølv, rødt og blått (Poden får det blå).
![]() |
#42 |
Bedreviter
|
Vi kjøpte brukt på finn.no. Et skikkelig kamera som både kan ta bilder under vann og som tåler fall fra 1,5 m eller noe slikt. Nypris var 2500, og vi fikk det for under halve prisen. Det virket som en fornuftig løsning for vår vimseguri, som ønsket seg undervannskamera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
maler
|
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Jeg hadde tenkt å kjøpe ipod touch til de to store, men etter å ha prøvd den litt konkluderte jeg med at de ikke vil få så stor glede av den ennå. Så da ble det lego og bilbane istedenfor, det er det de ønsker seg.
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Tusen takk for svar alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?8 åringen fikk kamera til bursdagen sin, et lys blått nikon ett eller annet (lys blå er favorittfargen hennes). Det har vært mye brukt og hun er veldig flink å passe på det. Kostet ca 1500,-
![]() |
#46 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Fra oss: Digitalkamera
![]() |
#47 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Fra oss: foreløpig politistasjonen i Lego City
![]() |
#48 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
![]() |
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Fra oss selv får åtteåringen (3. klasse) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?7- og 9-åringen får trillekofferter og matchende bag'er og toalettmapper i et kvalitetsmerke som koster endel. Jeg kjøpte dette fordi de trenger det og jeg kom tilfeldigvis over et så godt tilbud (halv pris) at jeg ikke kunne la det gå fra meg. I tillegg får de også et ishockeyspill, miniski, og kanskje noe mer "småtteri". |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Sjuåringen får to dataspill av oss: Rabbidz go home og L Super Mario Bros. Av farmor og farfar får han Indiana Jones-lego. Av fadderen får han en pop up-bok om forhistoriske dyr. Hva han får ellers, blir en overraskelse for oss foreldrene også.
![]() |
#52 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Me enda opp med dette i dag
![]() |
#53 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Gutten vaar faar iPod og dockingstasjon til det + noe LEGO (Space Police er det hippeste i hans verden for tiden), noe skiklaer og ullundertöy, T-skjorte fra favorittfotballaget og -spilleren, Star Wars lazersverd (jeje), et par puslespill, et par böker, et par DVD-er (Harry Potter 2 og 3 som vi har lest, Star Wars Clone Wars) og et par spill. Dette er fra oss, begge besteforeldre + tante. Mye likevel, men jeg er mer streng paa gaver utenom jul og bursdager og liker gavedryss til jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Av oss får han et sett med Lego fra Indiana Jones. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Hva liker 7-8-årige gutter i 2010? Jeg tenker da spesielt på om det er en eller annen farsott som går nå. Er SW fremdeles pop? Jeg har virkelig ikke fulgt med i timen, her er det nemlig bare Ben 10 som gjelder for 05-modellen vår, og når jeg nå skal handle gave til hans 7 år gamle fetter ble det vanskelig.
05 07 Sist redigert av Beckett : 19-12-10 kl 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Eldste får 2 DS-spill, et par bamser fra Super Mario (Toad og Luigi), Øisteins blyant-spill og noen småting til, samt vi skal kjøpe mobiltelefon til henne, men jeg vet ikke om det blir nå i julegave eller i januar en gang.
![]() |
#57 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Enkelte: de syv år gamle gutta her er på Beyblade-kjøret.
![]() |
#59 |
superbruker
|
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Bey blades er populært men svært vanskelig å få tak i. Butikkene får kun inn små kvanta og det blir utsolgt samme dagen det kommer inn. Vi har strevd lenge med å få tak på bay blades til 8 og 12 åringen uten å lykkes.
![]() |
#60 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Toy's r us har hatt inne beyblade alle de gangen vi har vært på jakt etter det (bursdagsgaver o.l) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|