Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-10, 18:12   #461
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Nessie: hvor kjøpte du skjerfet fra Kaffe?

Ina er ikke aktiv  
Gammel 18-12-10, 19:00   #462
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Nessie: hvor kjøpte du skjerfet fra Kaffe?

På "Mias" her på Stjørdal.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-12-10, 20:00   #463
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den er nydelig! En venninne av meg har lik, og jeg tenkte faktisk på deg når jeg så den. Så moro.

Gammel 18-12-10, 22:16   #464
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Julegave til meg selv:

Synes den var finere på enn på bildet her. Også virker den mye kortere på bildet.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 18-12-10, 23:22   #465
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Julegave til meg selv:

Synes den var finere på enn på bildet her. Også virker den mye kortere på bildet.

Den er så fin! Jeg klarte såvidt å henge den tilbake da jeg var innom Cornelias hus før i dag.

Gammel 18-12-10, 23:34   #466
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Den er så fin! Jeg klarte såvidt å henge den tilbake da jeg var innom Cornelias hus før i dag.

Jeg klarte da altså ikke det.

Men er veldig fornøyd altså, jeg hadde halvpentantrekk-kjøp på handlelista.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 19-12-10, 00:38   #467
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg røyk på Lille Vinkels julekalendertilbud i dag (lørdag):

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 19-12-10, 22:05   #468
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte meg denne kalendergaven når jeg var på julegavehandel i dag:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg cream-snowflake-dress-60975_aspx.jpg (64,8 KB, 48 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 19-12-10, 22:36   #469
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Denne ble min på fredag. Men i petrolblå/indigo eller hva det heter. Mørk turkis. Min favorittfarge.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 20-12-10, 14:12   #470
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Fant endelig den Bergans jakken jeg ville ha på GMax:

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 20-12-10, 14:17   #471
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte meg disse på lørdag.

Gammel 20-12-10, 14:29   #472
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne på tilbud hos Chic Living...

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-12-10, 20:27   #473
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Åh, nice, Nessie!

Gammel 20-12-10, 20:41   #474
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg har sikla på den leeeenge... men den har vært litt vel dyr. Så slo til nå.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-12-10, 15:32   #475
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Merrell sko.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 21-12-10, 18:16   #476
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Corbeille er litt kul
Standard

Svarte vintersko fra Timberland

Corbeille er ikke aktiv  
Gammel 21-12-10, 18:24   #477
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Corbeille er litt kul
Standard

Og litt sportstøy - legger til rette for det kommende nyttårsforsettet

Corbeille er ikke aktiv  
Gammel 21-12-10, 18:27   #478
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Corbeille er litt kul
Standard

Og så fant jeg endelig en svart trenc coat som jeg likte. På tilbud

Corbeille er ikke aktiv  
Gammel 21-12-10, 21:54   #479
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Jeg røyk på Lille Vinkels julekalendertilbud i dag (lørdag):

Disse kom i dag. Kjempefine! Litt tranger helt øverst i skaftet. Skal sjekke med skomaker om det går an å blokke ut bittelitt. Trenger bare litt.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 21-12-10, 22:36   #480
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Merrell sko.

Har du prøvt dem på? Hvordan er str isåfall?

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:17.