Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ditt forhold til HC-plasser
Klart jeg parkerer på HC-plass, det er jo aldri noen som bruker den allikevel 1 0,41%
Parkerer der av og til om jeg har det travelt 1 0,41%
Nei, der parkerer jeg aldri 231 94,29%
Venter ofte på andre der, og flytter meg ikke om det kommer noen med HC-kort og skal parkere 0 0%
Venter ofte på andre der, men flytter meg om det kommer noen med HC-kort som skal parkere 6 2,45%
Jeg har HC-kort 6 2,45%
Annet (spesifiser i tråden ) 4 1,63%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 245. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-10, 15:56   #11
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?

Som vanlig synes jeg det er litt interessant å se de ulike motivene folk har for å ikke gjøre det. Det er jo allerede nevnt at man (helt eller delvis) lar være fordi man vil unngå å få kjeft. Jeg regner med at mange tenker på den handikappede som kanskje kan trenge plassen, mens andre ikke engang tenker over muligheten til å kunne benytte seg av HC-oppmerkede plasser fordi de har lært at det ikke er et alternativ.

Dette er jo litt på siden, men det er fascinerende hvor forskjellig vi er skrudd sammen når det gjelder slike ting (alt fra kriminelle handlinger til "bare" normbrudd).

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:41.