Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-10, 23:10   #61
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Kanskje han vil bytte sofaen i en gravemaskin?

Det går nok ikke - jeg bruker den til å imponere menn på jobben.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 23:12   #62
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Det går nok ikke - jeg bruker den til å imponere menn på jobben.

Har du ikke fulgt med, eller? Menn ELSKER den ubrukelige Biedermeieren. Det er visst en klassiker.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 23:14   #63
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Du lurer ikke meg.

Gammel 14-12-10, 23:24   #64
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
Gammel 14-12-10, 23:25   #65
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Hvordan gikk det, Tinkadott? Er du lykkelig medeier i ny traktor nå??

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 23:39   #66
kie
weird

kie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Et møbel som er ubrukelig i tillegg til å ikke se særlig bra ut. Hvem elsker vel ikke et slikt combo?

Hysj!

Gammel 14-12-10, 23:54   #67
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Hvis det er noen som sitter med en liten gravemaskin og en minidumper i Drammens-område og ingen steder å leke med den, så si i fra - jeg har noe som ikke ligner en hage, men som etter hvert kan ha behov for å ligne på en ;-)

Sist redigert av mrc : 15-12-10 kl 10:19.
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 00:07   #68
kie
weird

kie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Hvis det er noen som sitter med en liten gravemaskin og en minidumper i Drammens-område og ingen steder og leke med den, så si i fra - jeg har noe som ikke ligner en hage, men som etter hvert kan ha behov for å ligne på en ;-)

Vil du ikke heller ha en sofa i hagen, da?

Gammel 15-12-10, 00:22   #69
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Han kjøpte den ikke!!!

Nå må jeg få finn.no bort fra maskina så jeg slipper flere slike nervepirrende ettermiddager!

Gud så godt!!! :hurra:

Gammel 15-12-10, 00:24   #70
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 00:37   #71
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er i prinsippet ikke noen god ide å trikse og lure og sånn.

Men det JEG synes er moralsk forkastelig her, er å bare bestemme seg for å bruke 100.000 på noe uten at partneren er enig.

Gammel 15-12-10, 00:40   #72
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Det er jeg enig i. Men han drar kortet om pene e jeg brukte på flypendlung to år hver uke for videreutdanning og ser ikke at det ikke er det samme.
Og jeg mener at å linke bort finn er ganske så uskyldig og mer fredelig enn å kate seg og bli hissig og forbannet da det i alle fall ikke fører frem. Og saklig fremstiling er prøvd.

Gammel 15-12-10, 10:55   #73
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Hva med å legge ned veto? Nei det får du rett og slett ikke lov til. Jeg synes det er helt kosher å si det til partneren (jada, selvom han er en voksen mann) når det er snakk om så mye penger.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 11:01   #74
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvorfor synes han det er greit å bruke 100 000 av felles penger på noe du er helt imot?

Gammel 15-12-10, 11:05   #75
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Stå på krava, hvis ikke er det ingen som vet hvor det ender sier nå jeg.

Har en nabo som har tre motorsykler og minst fire biler han "skal fikse". Og den haugen minsker ikke, for å si det sånn Blokk ivei!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 11:14   #76
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette var jammen en overraskende tråd. Jeg er litt sjokkert over at noen sperrer av deler av internett for voksne mennesker, men egentlig vel så sjokkert over at en part i et gift par kan finne på å bruke 100 000 kroner som den andre er uenig i.

Ja, ja ... våre "nå må du huske å ta med skifttøy i barnehagen når jeg har gitt beskjed"-diskusjoner ble litt ubetydelige etter dette. Ikke så galt at det ikke er godt for noe.

Gammel 15-12-10, 11:53   #77
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dette var jammen en overraskende tråd. Jeg er litt sjokkert over at noen sperrer av deler av internett for voksne mennesker, men egentlig vel så sjokkert over at en part i et gift par kan finne på å bruke 100 000 kroner som den andre er uenig i.

Ja, ja ... våre "nå må du huske å ta med skifttøy i barnehagen når jeg har gitt beskjed"-diskusjoner ble litt ubetydelige etter dette. Ikke så galt at det ikke er godt for noe.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 11:55   #78
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dulter også på Tjorven.

Gammel 15-12-10, 14:23   #79
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Men hvorfor synes han det er greit å bruke 100 000 av felles penger på noe du er helt imot?

Jeg synes ikke det er greit. Og jeg sliter med å få han til å forstå det ja. Og det er pokker så frusrerende! Men siden han ikke kjøpte den så øyner jeg håp om st han skjønner lell.
Men han drømmer om ny traktor. Hjelpes... Jeg orker ikke være den som stopper alt av drømmer med en forferdelig kjefting og en h....... Styr. Jeg prøver å snakke han til fornuft , men han har sett seg bøind på traktor. Selv om han har en. Sa i går at om han selger den han har så er det jo en litt annen sak.
Og når han her for en stund siden prøvde å forklare meg at han måtte ha en traktor med frontlasser så var det nesten stjerner i blikket hans.
Jeg er oppgitt. Og selvfølelig synes ikke jeg det er greit.
Pengebruken rettferdiggjør han med at han måker og da må han ha utstyr. Jeg mener det duger med snøfres.
Noen her sammenlignet det med spillegalskap, han er ikke sånn på noe annet, men gamle biler og traktor er visst veldig viktig å ha.

Klart jeg er frustrert!

Gammel 15-12-10, 14:26   #80
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Hva med å legge ned veto? Nei det får du rett og slett ikke lov til. Jeg synes det er helt kosher å si det til partneren (jada, selvom han er en voksen mann) når det er snakk om så mye penger.

Hvor går den grensen? Altså, ved hvilket beløp er det greit å bruke vetoretten sin?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.