Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegave til jente på 8 år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-10, 18:08   #1
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Julegave til jente på 8 år?

Vi holder på å gi opp gave til storesøster. Hun kommer ikke på noe selv, og vi er like blanke.
Vi har vurdert IPod touch, men har kommet fram til at vi kan vente litt med det. Hun har mp3-spiller og CD-spiller, så behovet er der strengt tatt ikke. Hun har ski, skøyter og kjelke. Hun har DS og vi har wii.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 18:39   #2
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.456
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegave til jente på 8 år?

MÅ det være en sånn stor(dyr) ting?
Hva med teaterbilletter, kino-billetter, billetter til noe annet dere/en av dere kan ta henne med på?
Bøker?
Puslespill?
Brettspill?

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 18:48   #3
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.907
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til jente på 8 år?

Kamera?
Top model bøker, tusjer eller andre Top model ting?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 19:28   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.520
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til jente på 8 år?

Min 8-åring har One-Piece øverst på ønskelista. Eller hva med hobby-greier av noe slag? Spark?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 19:50   #5
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegave til jente på 8 år?

Er det ikke noen klær hun ønsker seg? Sko? Det er det min 7-åring ønsker seg i år.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 19:55   #6
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegave til jente på 8 år?

Jeg ville kjøpt spill til ds eller wii og klær.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:20   #7
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegave til jente på 8 år?

Storebroren får ds xl, så jeg syns det er greit at gavene står litt i stil til hverandre. Den trenger ikke koste 1500, men rundt tusenlappen kanskje, pluss-minus.
Hun har fått masse bøker i høst, onepiece fikk hun til bursdagen sin, vi har masse brettspill og spill til spillmaskinene. Vi fant et ds-spill som kanskje kunne fenge henne, et med pingviner, det har hun iallfall spilt på internett.
Hun trenger nye støvletter, så det er en idè. Hun skulle hatt litt treningsklær når jeg tenker meg om.
Kanskje treningsklær, støvletter og et ds-spill hadde vært greit. Det blir liksom ikke en typisk mamma og pappa-gave, men hun trenger kanskje ikke det i år.
Hva tror dere?

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:30   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.667
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegave til jente på 8 år?

Jeg synes faktisk at barn godt kan få ting de trenger, jeg, og kunne glatt kjøpt klær og støvletter om mitt barn hadde trengt det.

Min niese hadde bursdag på søndag. Da jeg snakket med henne i telefon og spurte om hun hadde fått mye fint, svarte hun at hun hadde fått noen fine viskelær! Penger trenger ikke å bety så mye i den alderen.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 22:32   #9
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.259
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegave til jente på 8 år?

Storesøster får Wow-bag fylt med Wow-klær, en film og en bok. Hun ønsker seg klær, så jeg tror det blir godt mottatt.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no